niu de voltor on-line

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

niu de voltor on-line

Entrada Autor: Xavi »

Em complau d'informar-vos que tenim connexió com l'any passat a un niu de voltor.
http://dgcapea.caib.es/niu_voltor.htm

Cordialment, vist i plau, quatre illes un país, etc.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Impressionant!!!!!

En moments així és quan t'en alegres d'haver conegut aquesta epoca tecnologica i xarxera.

Enhorabona als que fan possible el projecte.

El poll es veu molt be, porto tota s'horabaixa penjat a la pantalla.

Salut
Josep M
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Avatar de l’usuari
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1121
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Pues enhorabuena a los que lo ven. Yo estoy igual que el año pasado: me pide una contraseña para ver el video y me quedaré otro año sin ver el buitre. Los ordenadores y yo somos enemigos intimos. Se admiten sugerencias. Juanjo.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

Juan J Bazán: lo que te pide debe ser si quieres instalar un programita necesario, les das aceptar y solo te lo hace. a no ser que tengas configurado un sistema de seguridad en tu ordenador y no te deje conectar.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Antonio Bauza
Member
Entrades: 113
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 8:34 pm

Entrada Autor: Antonio Bauza »

Estimat Company:
També he tractat de entrar a la web niu voltor i no demana baixar cap programet com deis sino Nom i Congtrasenya- Si pos el meu nom electronic Toni_bauza@terra.es i a baix una contrasenya la que generalment us m'ho deixa escriure però llavors en lloc d' entrar me demana un altra pic la contrasenya i si li pos me denega l'entrada.
Perquè no mirau vosaltres del vostre ordinador com resoldre el problema i mos ho deis?
Gràcies per endevant
Toni Bauçà
Avatar de l’usuari
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Efectivament, ara demana un nom d'usuari i contrasenya, i dic ara perque el primer dia no ho demanava, ja que vaig poder gaudir de les imatges varies vegades al dia.

No se que ha canviat ni per quin motiu han incorporat aquesta restricció, potser algun de la llista lligat al projecte o la conselleria sap alguna cosa mes.

Salut
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

Hola a tots.
Resulta que estava en fase de proves i d'aquí poc l'adreça serà una altre per poder gaudir de les imatges.
Supòs que avisaran en uns dies.
De moment certament no es veu i demana usuari/contrasenya.
Seguiré informant.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

L'adreça bona i actual és:

mms://84.20.4.142/miranatura

Vos sortirà una pantalla de windows player i de moment només 50 usuaris a la vegada ho podran veure , és una limitació. Es sent el sò i les imatges carreguen poc a poc però val la pena esperar a que s'amagatzemi al bufer.

En definitiva: clicau sobre
mms://84.20.4.142/miranatura

i esperau.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Gil Panadés
Member
Entrades: 202
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 8:45 am

Entrada Autor: Gil Panadés »

Grácies Xavi! ara si q he pogut veure´l...., espectacular sincerament..., ara hi havia un dels adults q paia es poll... Increible.
salut
Avatar de l’usuari
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1121
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Nos habremos leido el pensamiento, pero esta tarde desde el ordenador del trabajo se me ha ocurrido entrar a ver el nido y ¡Alehop!, por primera vez consigo ver el nido y he alucinado, sobre todo porque va con sonido ambiente: eso es lo mejor. Ya lo de verlos en directo es flipante, pero con sonido es alucinante. Deben tener el micro muy cerca porque cualquier movimiento de las aves se oye perfecto. Así se oyen muy cerca una Sylvia melanocephala y canta potente un pajarito que no acabo de distinguir entre una Sylvia atricapilla o un Troglodytes troglodytes, y tambien canta un pinzón. Así que trabajaba esta tarde con el sonido de fondo del nido en directo: una pasada. De repente, a las 17:22, ¡un ruido enorme seco!, cambio de pantalla y: el aterrizaje del otro adulto, uahh, demasiado. Han compartido 20 segundos de conversación matrimonial (lo normal) y relevo: a volar. El que ha quedado ha alimentado al ruidoso pollo...en fin mejor mirarlo vosotros en directo. Enhorabuena por la iniciativa, ahora que por fin podemos verlo.
Saludos.
Juanjo.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Avatar de l’usuari
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1121
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Desde mi correo anterior del 15 de mayo y éste han pasado más de dos meses y el pollo está enorme. Desde el principio se perdió el sonido ambiente y es una pena por que era de lo mejor. Hoy por la mañana el bicharraco estaba aleteando ya con fuerza y ya por la tarde a vuelto a su "vagancia" habitual. Es el momento de estar atentos, ¿no?, porque parece que va a echar a volar de un momento a otro, y pillar el momento puede ser demasiado...; sobre todo para el buitre, que va a flipar cuando vea como es el mundo desde allá arriba, ah, que envidia sana. Suerte, campeón.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Respon