La Barca...

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

La Barca...

Entrada Autor: Pere Vicens »

Què vos sembla la possibilitat d'anar a fer una volta amb barca grossa (golodrina o similar), llogada durant un dissabte per veure aus marines...?

Així el capità Parpal i el grumete Lalo no haurien de treballar (maniobrant aquell enorme portavions) mentre els demés donariem peixet, fariem retratos, observariem mascarells i virots petits, menjaríem "boquedillos de tortilla", prendriem l'oratge i fariem companyonia...

Podrien ser una trentena o una quarentena...

Què vos sembla...?

Podriem anar al canal de Menorca, des de Formentor fins a Aubarca...

És una proposta. Quí s'anima...?

Pere
Avatar de l’usuari
Jesús
Member
Entrades: 75
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:51 am
Ubicació: Consell (Mallorca)

Entrada Autor: Jesús »

Bones!: el proper dissabte, dia 2, per mi hi ha recompte d'ardèids i si no hi ha canvis, el següent jo tendré un compromís relacionat amb el mestre Barceló i Combis, però salvats aquests emperons, podeu comptar amb jo de totes totes.
Si hem de trescar pel canal de Menorca, convindria avisar-los, no sia que es pensin que els mallorquins sense papers, volem anar a desembarcar-hi.

Salut!. Jesús
Tots jorns aprench e desaprench ensemps (Jordi de Sant Jordi. S. XV)
Avatar de l’usuari
Steve
Member
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:30 pm
Ubicació: Baleares
Contacta:

Entrada Autor: Steve »

uno que se apuntaría;)
"No es bonito...solo parece bonito"

Mallorca Bird Ringing Blog:
http://birdringing-mallorca.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Andrés Calvente
New member
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 1:11 am
Ubicació: Pollença

Entrada Autor: Andrés Calvente »

Bones Pere!

Es video des Portixol ens ha fet enveja! I ara sa teva proposta ens ha emocionat. Saps que hi estam interessats tant sa vostra companyonia com es bocadillos de tortilla i si amés a més veim mascarells milor que millor. El cap de setmana que vé està el cens d'ardeides i altres asuntos els següents ens van bé.

Lupe i Andrés.
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Dos artanecs també s'apuntarien, Pere! A la barca, a les truites....

Cati i Toni
Avatar de l’usuari
Jesús
Member
Entrades: 75
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:51 am
Ubicació: Consell (Mallorca)

Entrada Autor: Jesús »

Hola!: no és per res, però ja que el Titanic del Portitxol diuen que és tan petit, jo també m'apuntaria a veure aquest vídeo del que parlau... A on es compren les entrades?.

Venga!... mem si ho organitzam el 16/II!!!
Tots jorns aprench e desaprench ensemps (Jordi de Sant Jordi. S. XV)
Avatar de l’usuari
Xavi Llabrés
Member
Entrades: 88
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 2:38 pm

Entrada Autor: Xavi Llabrés »

bones!

jo també m'apunt a tot lo que aparegui a partir de dia 17 de febrer! :D

Salut!
A falta de grua, bó és xàtxero cendrós
Avatar de l’usuari
maribeljimenez
Member
Entrades: 78
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 6:57 pm
Ubicació: Esporles

Entrada Autor: maribeljimenez »

Noltros també ens apuntam!
Ja tenim 20l d'oli de peix per mesclar amb sadines per fer el "xum" aquest, que diuen els que fan recomptes d'aus marines al Cantàbric, que va molt bé per que venguin els virots.
El dia 2 no va bé, els altres dies quan volgueu.
Salut

Pep Tapia i Maribel Jiménez
Avatar de l’usuari
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Amb jo podeu comptar tambe, qualsevol diumenge em va be, així que apunteu-me
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Avatar de l’usuari
Jesús
Member
Entrades: 75
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:51 am
Ubicació: Consell (Mallorca)

Entrada Autor: Jesús »

Homo!: si ha de ser en diumenge, com ha entés en Manchado, a jo qualsevol diumenge també em va bé.
Salut!. Jesús
Tots jorns aprench e desaprench ensemps (Jordi de Sant Jordi. S. XV)
Avatar de l’usuari
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

M'he expressat malament, volia dir qualsevol dia em va be (dissabte o diumenge)
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Avatar de l’usuari
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1121
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Si queda sitio en el cayuco, podeis apuntar dos más (a este paso lo vamos a hundir). El sábado 16 perfecto; otros días a ver si nos cuadra. Y ojalá que la meteorología nos sea favorable, que el canal de Menorca es muy cabrón.
Saludos. Juanjo.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Avatar de l’usuari
tsalas
Member
Entrades: 32
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 2:26 pm
Contacta:

Entrada Autor: tsalas »

Jo si el dia que finalment hi aneu, si em va bé, ma'puntaria.
Salut,
Toni
Avatar de l’usuari
PEP GAYA
Member
Entrades: 45
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 9:44 am
Contacta:

Entrada Autor: PEP GAYA »

hola
depen de quin dia sigui al final, jo m´hi apunt

salut, pep
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

Avui horabaixa, si puc, aniré a Can Picafort a fer les gestions per saber si, què, quan, quans i quant.

Ja vos diré coses.

Si algú coneix, sap o té ganes d'una altre possibilitat (Sóller, Palma, Sa Colònia de Sant Jordi, Portocolom...), que digui coses.

Pere
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

La barca...

;-((

A Can Picafort n'hi ha una que podria anar perfecte... però el propietari és a la península. He deixat el meu número de mòbil i m'han assegurat que em cridarà un dia d'aquests. El personal del club nàutic, però, m'han deixat entreveure que "ná de ná...", que fins el maig no comença la temporada i que la tripulació tampoc és per aquí...

Ipsofacto he parlat amb "el fill de'Àngela" (personatge que mantendré en l'anonimat) i em farà algunes gestions amb el patró de tres barques més. També farà gestions (aquestes ja segures...) per un parell de caixons de peixet a bon preu... (baraaato...! dixit)

(Aquest "fill de n'Àngela" és com el capità Ahab, veterà de centenars de viatges per la mediterrània i sàvi marí com ningú. Tranquils, que ell sap. ¿No diuen que "quien tuvo, retuvo"...?)

Em dirà coses un dia d'aquests.

De moment... a esperar...

Pere
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Entrada Autor: Rafel Mas »

hola Pere,
2 bugerrons que també s'apunten a embrutar-se les mans d'arengada...
no sé si es bona idea ficar tants d'ornitòlegs a dins d'una pastera a la vegada. I si pegam "a pique", qui farà l'ornitologia a Mallorca? :)
jo no sé si comprar biodramina o aprofitar el mareig per grumejar :))) (marrano!)
raf
Avatar de l’usuari
jaume adrover
Member
Entrades: 308
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 3:57 pm

Entrada Autor: jaume adrover »

Com va gent?

A veure si funciona, som verjo al nou fòrum. He mirat lo de la barca per partir de Portocolom i he rebut la mateixa resposta que en Pere Vicens per Alcudia, ara els mariners no hi són, fins l'abril no podrà ser... vaja, que de moment no hi ha hagut sort. Continuo insistint a veure si hi ha alternativa.

A Portocolom la familia (ornítica) augmenta, ara ja són 4 els Mergus serrator que passen l'hivern al Port.
Per cert que els mussols banyuts de la barriada també canten a les totes, el primer el vaig sentir dia 14 de gener, aprop de Felanitx i justament a una de les quadrícules on hi he fet atles d'hivernants.

Salut a tots

Jaume
La vit-ta é la que trabaha, el cuerpo é un bulto.
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

Vaaajaaa...

Hi havia molta gent amb ganes...

No sé si fer la bona al capità Parpal i que ens deixi fermar un parell de pasteres amb 30 ornitòlegs al darrera del seu portaavions... com una processó...

;-))

Mira que si els radars dels benemeritos ens aglepeixen i sortim a la premsa com a inmigrants camuflats de gorrioners!!!

No sé... no sé...

Pere
Avatar de l’usuari
Martí Mayol
New member
Entrades: 7
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 8:41 am
Ubicació: Palma- sa Creu Vermella

Entrada Autor: Martí Mayol »

Per si pot interessar, a Andratx hi ha una semirrigida per a 12 persones que es dedica a lloguer i que resulta adequada per a grups petits. Està equipada amb seients comodos i no cal anar assegut sobre el flotador donant l'esquena al mar.

A la temporada de falcons, es pot fer la volta a sa Dragonera, però ja que pot navegar una mica ràpid, no és dificil arribar fins a la zona de Estellencs, un tram del litoral no massa visitat i interessant entre el cap fabioler-la Trapa.

Ja que l'embarcació és ràpida, quan hi ha concentracions de virots, és fàcil atracar-s'hi -sempre amb certa precaució-.

L'inconvenient pot esser el preu, que cal comparar amb altres empreses. No vos fieu del preu de la web, que és sols per Port d'Andratx-Sant Elm

http://www.watertaxi.es/
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

Hola de nou...

Ara he parlat amb l'amo. En Damià m'ha dit que entre setmana és una mica difícil i que els dissabtes i diumenges res de res, que tot està ple...

(???!!!)

Li he demanat el preu i m'ha contestat amb evasives... "crida'm demà, que he de fer els números..."

(???!!!)

No entenc res..., Martí..., els coneixes tu...? Sembla que no te ganes (o que l'he agafat amb mal de queixal...)

Pere
Avatar de l’usuari
Miguel McMinn
Member
Entrades: 286
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:37 pm
Ubicació: Palma de Mallorca
Contacta:

Entrada Autor: Miguel McMinn »

Hola Pere (y demás interesados en las aves marinas)

He hablado con Pepe Amengual, y me ha dicho que se podría repetir la excursión del año pasado con el barco de Cabrera.

Se necesita tiempo para gestionar los permisos pero no es nada del otro mundo.

El precio es gratis.

Saludos
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

Oiiiiiiiiiiiiiiiidooooooooooooooo.......!!!!

Penya...!, què...?, hase...?

Miquel, (o Pep)... quin temps es necessita per tramitar els papers...?

Hi ha molta gent que vendria, però cal saber una data concreta... Si les gestions burocràtiques paperianes no duren més de 3 setmanes, podriem provar-ho per dissabte dia 1 de maig...

Necessitem una data minimament concreta... Miquel o Pep, podeu encarregar-vos de saber-ho...?

Jo ja faria una llista de persones interessades...

Pere
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Ep, jo m'apuntaria! Però perquè esperar a dia 1 de maig? El pas de moltes aus marines és molt més primarenc. De fet, per a veure paràsits grossos, cadafets, gavines poc comunes, sotelers, etc, ara són els mesos bons (fins a l'abril aproximadament). Me pareix que dia 1 de maig ja és tard, i en canvi a principis de maig és el moment més idoni per anar a veure passeriformes i altre tipus de migrants "terrestres".
Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

Aaalaaa...!!!

Gràcies Maties... M'he equivocat... quin desastre...!

Tres setmanes a partir d'aquesta són... el PRIMER DE MARÇ,

MARÇ,

MARÇ...,

MARÇ...!!!
Respon