Re: Anillas de flamencos

Hola Juanjo,

Lo ficho. Primera observación de este flamenco en el Salobrar anillado este verano en la el estanque  du Fangassier, en Camargue (Bouches du Rhône, Francia).

Un saludo,

Jordi

27

Avui demati al Salobrar un jove amb anella blanca d'alt a baix 2JPI

28

Hola...!

Avui horabaixa al Salobrar.

Adult, cama esquerra WDSZ descendent en anella GROGA.
Adult, cama esquerra L/HJ descendent en anella BLANCA
Adult, cama dreta KDTZ descendent en anella GROGA
Jove, cama esquerra R/RO descendent en anella BLANCA

Pere

29

Bon vespre.

Avui a s'Albufereta hi havia 55 flamencs, 31 dels quals eren adults (alguns d'ells ben vermells!)

N'hi havia 2 d'anellats. Un d'ells és el A50L (0 A50I) sentit ascendent a la cama dreta, de color GROC amb lletres negres. L'altre tenia l'anella de pvc de color blanc, també a la cama dreta.

30

Hola bon dia a tots!

Es la primera vegada que participo però espero que vos pugui ajudar.

Avui al Salobrar al costat d'un dels cristal·litzadors hi havia 2 flamencs anellats.

WCJN cama dreta, anella blanca, d'alt a baix.
M437 cama esquerra, anella groga, d'alt a baix.

Bon cap de setmana,

Clara

Hola,

Ahir na Clara me va dir que havia penjar dues lectures a Forumaus i ara m'he donat conta de que aquest grup de missatges no els'havia llegit. No sé si Toni i Pere esperaven que jo envies les lectures als rspectius centres d'anellament, però ja les he copiat i ho puc fer. Així, quant rebi els historilas els puc reenviara tots tres.

Toni i Pere, digueu-me, per favor, si els envio jo.

Clara, mentre rebem historials (tardaran bastant), te puc dir que:

WCJN va ser anellat com a poll a l'estany de Molentarigius (Quartu, Sardenya) el 20/08/2011. Tenim quatre lectures dues l'octubre del 2012 i dues aquest mes de setembre de 2016.

M437 va ser anellat com a poll a les salines de Macchiareddu (Cagliari, Sardenya) el 26/07/2008. Es un "reincident habitual" Tinc 43 lectures enregistrades i ha vingut cada any, sense excepció, des de quel varen marcar. Segurament se'n va a l'hivern i retorna per l'agost o setembre.

Salut,

Jordi

32

Hola Jordi.. hola a tots i a dotes.

Avui al Salobrar he pogut llegir aquestes dues anelles de flamencs
X672 descendent en pvc groc, cama dreta, adult.
KJNJ ascendent en pvc blanc, cama dreta, adult.

I si, Jordi, jo esperava que fessis tu les comunicacions.

:-0

Perfecte,

Ara mateix estava preparant l'envio d'anelles de flamenc d'aquest final d'estiu i afegire aquestes dues i les anteriors "oblidades" per jo.

Gràcies i Salut,

Jordi