reproducció 2014
reproducció 2014
Avui a mig matí una colla de trencapinyons Loxia curvirostra copulant a Superna, Esporles.
No sé si el fred que ha d'entrar els tallarà el rollo...
També un falcó torter Accipiter nisus volant alt.
Pep
No sé si el fred que ha d'entrar els tallarà el rollo...
També un falcó torter Accipiter nisus volant alt.
Pep
The "balance of nature" does not exist and perhaps never has existed. C.S. Elton
- toni soler
- Member
- Entrades: 227
- Membre des de: dj. set. 17, 2009 1:03 pm
- Pere Vicens
- Member
- Entrades: 696
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
- Ubicació: Inca
- Pere Vicens
- Member
Hola...! Vora Porreres (1 colla) i entre Campos i Llucmajor (2 colles diferents) es veuen milanes M. milvus en parella, volant molt juntes...
Pere Vicens l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 05, 2014 1:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
El company Xema Major me va dir que un grupet d'estornells s'ha instal·lat a la base aèria de Son Bonet. Ahir vérem diversos exemplars, i un entrant a un forat d'un ametler amb branquillons. No els vérem cap senya de taques blanques, ens varen parèixer unicolor
Pep
Pep
The "balance of nature" does not exist and perhaps never has existed. C.S. Elton
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Hola,
La setmana passada vaig veure des del cotxe un estornell al polígon de Can Valero (Palma). Mai havia vist estornells per aquest polígon que està a prop de ca meva i pel que transito sovint.
Intentaré esbrinar de quina espècie es tracta.
També vaig veure un mínim de cinc estornells (S.vulgaris) a les vaqueries de s’Avall el 23 de març cantant a les totes per les teulades dels edificis. Segurament niaran aquí.
Me va semblar veure estornell negre (S.unicolor), però no ho puc assegurar. Segurament.
Aquesta és una nova localitat i molt meridional. Segurament estan bastant escampats per tota Mallorca els estornells.
Salut,
Jordi
La setmana passada vaig veure des del cotxe un estornell al polígon de Can Valero (Palma). Mai havia vist estornells per aquest polígon que està a prop de ca meva i pel que transito sovint.
Intentaré esbrinar de quina espècie es tracta.
També vaig veure un mínim de cinc estornells (S.vulgaris) a les vaqueries de s’Avall el 23 de març cantant a les totes per les teulades dels edificis. Segurament niaran aquí.
Me va semblar veure estornell negre (S.unicolor), però no ho puc assegurar. Segurament.
Aquesta és una nova localitat i molt meridional. Segurament estan bastant escampats per tota Mallorca els estornells.
Salut,
Jordi
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Bones, avui quan he passat per devers el Pla de l'Anzell he vist un mascle d'arpella (Circus aeruginosus) que duia menjar a les urpes. Quan ha passat per damunt un camp de blat o ordi (no n'estic segur), s'ha aixecat una femella i el mascle li ha passat el menjar. La femella s'ha tornat a tirar dins el camp de cereals.
Convendrà estar alerta, podria haver-hi un niu amb polls!
Salut!
Convendrà estar alerta, podria haver-hi un niu amb polls!
Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Original of the species, U2
- Pere Vicens
- Member
Als polls de mussol reial jo també he tingut el plaer de poder escoltar-los cada nit, desde fa quatre o cinq setmanes fins fa una setmana, als voltants del corral de ca meva, a Ariany, amb alguna incursió dins el mateix corral ja que algun vespre un poll reclamava menjar posat al lledoner.
Crec que n'hi ha ha més del que ens feim comptes, i que llevat d'ara, en que els polls supliquen tota la nit, pasen molt desapercebuts. Salut.
Crec que n'hi ha ha més del que ens feim comptes, i que llevat d'ara, en que els polls supliquen tota la nit, pasen molt desapercebuts. Salut.