Tema: voltors pel Pla

Dijous 19/07 un voltor negre planava sobre la carretera de Manacor a l'altura de Xorrigo, i ahir dos passaren sobre Bonany direcció Manacor.
Pep

The "balance of nature" does not exist and perhaps never has existed. C.S. Elton

2

Re: voltors pel Pla

La setmana passada també en verem un de bon dematí per damunt ses costes de Xorrigo

salut
X

Hoy dos buitres negros al mediodia sobre la autopista de Inca a la altura del Festival Park.

No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.

4

que lástima que no hayan fotos, una especie muy escasa !

Saludos.

gerard90plum@hotmail.es

Espera un instante. Mira hacia el cielo. Sobrevuela:
LA LIBERTAD.

5

Avui migdia 2 voltors negres planant baixos sobre els rostolls de Sineu; també un lleonat, que semblava seguir-los.

The "balance of nature" does not exist and perhaps never has existed. C.S. Elton

La setmana passada un voltor lleonat prop del Salobrar de Campos, a la rotonda que vá a sa Rapita o a Campos.
salut.
Gil

7

Divendres migdia un voltor negre ciclejant al N de Santa Margalida, va partir direcció Artà.
Pep

Hola...!

Ara fa una hora, una moixeta voltonera N. percnopterus cerclejava sobre el cementiri del Bon Sosec.

Pere

9 (editat per pepsunyer 01-10-16 11:20:20)

https://farm9.staticflickr.com/8531/29420843253_8fba444c03_b.jpg

Dijous passat vaig fotografiar aques bergant a Son Fiol, entre Llubí i Maria. El pagès me va dir l'any passat que s'hi posaven i no el vaig creure!!
Sabem de fa estona que a finals d'estiu els voltors exploren el Pla, abans cercant conills morts, i ara seguint a les guardes d'ovelles per aprofitar els llits dels parts i els mens que neixen morts...

10

Ara que he conseguit recuperar la meva compte de flick, pos una altra imatge de voltors al Pla, de dia 15/09/16. El poble del fons és Maria de la Salut.
Aquesta semana m'han dit que s'han estat veient també devora el golf de Son Antem a Llucmajor.

https://farm9.staticflickr.com/8273/30047742055_4b539163bf_h.jpg