Fotos al Fòrum

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Antonio Bauza
Member
Entrades: 113
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 8:34 pm

Fotos al Fòrum

Entrada Autor: Antonio Bauza »

Estimats companys:
Una de les millors coses del forum eren abans les fotos, les magnífiques fotos de molt de vosaltres que mos omplien de goig al veure-les.
Crec que aquest nou fòrum ha perdut molt amb el sentit que heu complicat massa les coses per poder enviar una fotografía, amb lo fàcil que es adjuntar una fotografía a un mail no entenc com els informàtics han complicat tan la cosa, per moltes explicacions que es donin com fer-ho si la cosa es complicada la gent com veim deixarà de fer-ho i tots hi perdrem.
Mirau si podeu arreglar aquest problema i recuperar els fotògrafs que abans teniem.
Gràcies per tot
Toni Bauçà
Avatar de l’usuari
Administrador
Member
Entrades: 60
Membre des de: dt. des. 11, 2007 12:39 pm
Ubicació: GOB

Entrada Autor: Administrador »

Home, Toni, no siguis així...
Personalment tenc la impressió que als nous fòrums hi ha més persones diferents penjant imatges, tot i que potser alguns que abans ens enviaven habitualment les seves cròniques fotogràfiques al fòrum antic ara fa temps que no ho fan. En qualsevol cas, aquesta és una opció personal. El mecanisme per penjar imatges és ben senzill (tant o més que abans) i qui ho vol fer ho fa. I si algú té dubtes, aquí estic per ajudar les vegades que faci falta ;) I per veure-les, no me diràs que ara, que es carreguen totes soles, no va molt millor. Vaja, trob jo...
.
.
.
.
.
.

................................................................................................ Juanjo.................................................
............................cuelga argo..............................................................................................................
.................................................................porfa..................................................................................
;)
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

Jo crec que és una mica com lo de pessetes-euros. Amb lo fàcil que era amb pessetes.
En certa manera tens raó. Però crec que si ens acostumam serà més ràpid i no tenim el correu saturat. Pots penjar ses fotos en un espai web propi o en aquestes pàgines que tenen un servei de publicació. Poc a poc.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Hola Toni
mentre en Juanjo tria fotos, jo t'envii una de les meves per passar l'estona. Esper que t'agradi.


Imatge


Cati
Cati l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2008 8:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Antonio Bauza
Member
Entrades: 113
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 8:34 pm

Entrada Autor: Antonio Bauza »

Gràcies Cati pel detall,lo que més m' agrada dels ocells es veure-los els estudis recomptes, etc. estan molt be però l' imatge es l' imatge.
Gracies de nou
Toni
Avatar de l’usuari
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1122
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Son muchos los pájaros raros que estos días, con el reclamo de JCwarbler, ya han caido en sus terribles redes, como el Juanjithalus bazantus o el Aegitonys bauzatus. De este último me gustaría poner una buena foto, pero anda perdido siempre por ahí por las montañas los fines de semana y es dificil de fotografiar. Tienes razón Toni, ¡que nos gusta ver fotos! y me ha dicho un pajarito que Adolfo andaba hoy por "zona milanas", así que, todos a una: ¡¡¡Adolfoooo, queremos fotoooosss!!!
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Avatar de l’usuari
Adolfo Ferrero
Member
Entrades: 47
Membre des de: dj. gen. 10, 2008 10:06 pm

Entrada Autor: Adolfo Ferrero »

Jajajaja que tio...
No conseguí ninguna foto diferente, bonita, que me gustase.. He subido muchas fotos de milanas en forumaus y seria subir fotos muy parecidas, a las tuyas del otro dia por ejemplo. Cuando no es para mostrar una marca alar, me gusta que tenga algo especial y diferente para compartirla con los demas. En definitiva, que sigues siendo el rey de las fotos en forumaus jeje.

Yo creo que un foro de este tipo va mejor para visualizarlas por el tema en que no hay que darle a los links para verlas, ainssssss me viene a la cabeza ese email de Juanjo con mas de 50fotos, de tanto abrir fotos en las ultimas ya estaba essstresadisimo, no os pasaba? jeje. Además que veo que este chico esta respetando el tamaño del foro y no lo descuadra con fotos de 3888x2592px :) :) Bueno el tema de subirlas, yo diria que complicado no es, claro, una cosa deja de ser complicada cuando la sabes hacer.
Subir fotos en este foro o en el foro antiguo, es lo mismo pq creo que la mayoria no adjuntaban al email las fotos si no que se subiran a un sitio y se copiaba el link para que no pesara mucho el correo, lo mismo que se puede hacer aqui, con la posibilidad de que si quieres que se vea la foto directamente en el mensaje, añades la etiqueta [img].
Yo creo que a lo que se refiere Toni es que si alguien tiene que buscar un sitio donde subir la foto, registrarse primero en la pag, saber donde darle, traducir la pag que esta en ingles, copiar el link, volverlo a copiar pq no funciona etc etc etc.. pués ese alguien pasa de subir la foto que iba a subir. Por lo que si que creo que estaria bién habilitar un sitio, espacio web ilimitado para poder subir las fotos facilmente, como el que habia antes pero sin tener que ir borrando fotos, copiar los links al mensaje y ya esta. Otra opción seria una galeria de fotos, como una guia de aves fotografiadas en Baleares, fomentaria la ornitologia en las islas y animaria a los amantes de las aves a la fotografia y a salir mas al campo, para ir asi completando poco a poco la guia. Ahi queda eso...

(p.d.1) Muy bonita la foto Cati.
(p.d.2) Toni, cuando subas la primera foto al foro ya veras lo facil que es, pero te aseguro que subir una sola montaña de las que subes con esa habilidad y destreza.. eso si que es complicado!!! ;)

bonanit.
Adolfo Ferrero l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 10, 2008 10:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Respon