Ja soc aquí!

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Jesús
Member
Entrades: 75
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:51 am
Ubicació: Consell (Mallorca)

Ja soc aquí!

Entrada Autor: Jesús »

Bones a tots i molt bon any 2008!: Com veis, he aconseguit entrar al galimatíes del nou fòrum. Clar que ha estat gràcies a les lliçons pariculars de'n Manolo, que sinó, de que!
Bé, com que veig que ja heu esgotat tots els "piropos" que havia per dir al Fòrum nou, jo diré que he enyorat no poder emprar el corrector de català, que com que l'he tengut que aprendre jo tot sol, sense escola, hi ha coses que se me resisteixen. I tambè enyor molt els iconets de les negretes, cursives i el subratllat. Hi ha més coses però no vull empatxar a ningú en bon primer dia...

Vull felicitar al/als creadors de la posta en marxa de la nova eina que esper que sigui ben útil, sobre tot als de la ciència infusa i també dir que trob encantador allò de poder posar un cromito amb una retrat o iconet -ara resulta que es diu "avatar"-, de l'interfecte: sobre tot m'han agradat el del massai Pere Vicens i el de'n Maties -currojimenez- Rebassa amb la patilla i el risset del front. A lo millor quan sàpiga com es fa, jo tambè hi fotré el meu careto.

Ja val per ara, ocassions haurà!
Estic content d'haver pogut escriure aquest missatge: Manolo, et dec una Voll-Damm.
Salut tengueu i aprofitau l'eina.

Jesús
Tots jorns aprench e desaprench ensemps (Jordi de Sant Jordi. S. XV)
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Idò, benvingut! La veritat és que quan un li dedica un dia (o dos), la cosa funciona, i val la pena. De fet no concebesc un forumaus sense tu, perque posses la nota de passió i emoció a determinats temes del fòrum.
Salut tenguis!

Cati
Avatar de l’usuari
Administrador
Member
Entrades: 60
Membre des de: dt. des. 11, 2007 12:39 pm
Ubicació: GOB

Entrada Autor: Administrador »

Uep Jesús,
ja te trobàvem a faltar. Benvingut!
Si te puc ajudar en res, ja m'ho diràs (a més a més, ja saps que a diferència d'en Manolo jo no bec, i amb mi t'estalviaràs la cervessa ;) )

Salut
Toni
Avatar de l’usuari
GOB-ornitologia
Member
Entrades: 71
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 8:53 pm
Ubicació: Mallorca

Entrada Autor: GOB-ornitologia »

A veure Toni "hip"....que estàs insinuant "hip" amb això de que - a difèrència d'en Manolo jo no bec - "hip"?

;)

Jesús, fet lo de la Voll-Damm, però lo de posar el teu careto com avatar pensa-t'ho bé! :P
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

Enhorabona Jesús,
veus? a poc a poc un s'arriba a endinsar dins el món informàtic encara que sigui un món fred, que dóna mals de caps i avança a passes gegantines. Si necessites res també m'ho pots demanar per correu privat.

Una abraçada.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Respon