L'edifici de la conselleria de Medi Ambient mata aucells

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

L'edifici de la conselleria de Medi Ambient mata aucells

Entrada Autor: Rafel Mas »

Bon vespre,
els vidres dels locals comercials situats a la base de l'edifici de la seu de la CAMA(iO)T són els causants de la mort de petits aucells ja que reflexen molt el paisatge.
Ahir a primera hora vaig trobar aquest caçamosques M.striata estabornit...crec que es degué salvar...ja que només estava una mica desorientat
Ja hi he trobat morts ull de bou Ph. collybita i passerell C.cannabina

Imatge

una pena que a la mateixa seu de medi "ambent" es produeixin aquestes morts tan inútils
Avatar de l’usuari
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Entrada Autor: Toni Muñoz »

El GOB ha col·locat alguna vegada siluetes adhesives a alguna vidriera o pantalla (de carretera), però a més dels adhesius sembla que hi ha altres opcions (jo ho acab de conèixer):

http://www.weboryx.com/cms/es/producte/2798/23628/1

Salut

Toni
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

Hola a tots i a totes.

Amb una fotocòpia (a mida real) d'un mussol, xoriguer, esparver... o qualsevol altre rapinyaire, aferrada al vidre n'hi ha prou. És el que han fet els treballadors del viver de Menut.

A més, el meu sogre es veia afectat per les mèl.leres que li feien netes les parres. Fa dos anys va posar dues fotocòpies d'esmerla i esparver (retallades i en blanc i negre) aferrades a un "tablero" (a cada cara), sobre un pal.

Cada dia (o dos) mou de lloc els pals amb les figures... i no hi ha hagut cap altre raïm tocat.

Pere
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Entrada Autor: Rafel Mas »

Hola,
molt interessant això de la barreta transparet Toni.
Pere, el problema són els locals buits, potser si s'omplen algún dia (quan acabi la crisi ;))
salut!
Respon