Arpella

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
xavi aramburu
Member
Entrades: 97
Membre des de: dl. juny 28, 2010 10:06 pm
Ubicació: Palma; Calvià
Contacta:

Arpella

Entrada Autor: xavi aramburu »

Bon dia gent!
Algú em sabria dir de que es tracta, jove o famella?
Gràcies
Imatge
xavi aramburu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 29, 2012 5:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Bona foto, Xavi!
Probablement sigui les 2 coses, jove i femella. Presenta varis centres de muda a les plomes de vol i això descartaria, fins on jo sé, un exemplar jove d'enguany. Però tampoc pareix una femella adulta o vella, ja que presenta un to molt uniforme al seu plomatge i l'iris encara es veu molt fosc. Per tant, diria que possiblement sigui una femella de l'any passat.
Però no m'atreveixo a assegurar-ho ja que aquesta espècie és molt complicada. Fins i tot es sap que hi ha mascles que durant tota la seva vida "imiten" el plomatge de les femelles per no haver de competir amb altres mascles pel territori!
Però vaja, si m'hagués de jugar alguna cosa i haguéss de triar, diria femella de segon any.

Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Jose Luis Martinez

Entrada Autor: Jose Luis Martinez »

Yo voto por Maties y además con 3 puntos si puedo. Quiero decir 3 sobre 3 claro..... bueno es broma.
Que creo que Maties lo ha explicado muy bien.
Jose
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Fotón!
Cati l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 29, 2012 9:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
xavi aramburu
Member
Entrades: 97
Membre des de: dl. juny 28, 2010 10:06 pm
Ubicació: Palma; Calvià
Contacta:

Entrada Autor: xavi aramburu »

Okey, moltes gràcies!. Es una sort tenir-la tan aprop, la veritat és que fugia d' un grup de juies que l' acosaven.
Respon