Grup d’Ampelis a s’Albufera

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Honorat Crespí
New member
Entrades: 1
Membre des de: dv. des. 28, 2012 8:56 am

Grup d’Ampelis a s’Albufera

Entrada Autor: Honorat Crespí »

Hola, la sorpresa, el “bimbazo” d’enguany el vaig poder fer ahir capvespre a s’Albufera. Un preciós grupet d’Ampelis europeus, un bitxo que no he vist mai ni aquí ni a fora. M’encanten! Encara tenc la pell de gallina de tan bona observació!!

La primera foto correspon a un primer exemplar que vaig veure i està feta amb el
mòbil

Imatge

Més tard vaig poder comprovar que es tractava d’un grup nombrós. Vos pas una altra foto feta amb el mòbil...sobre unes branques de poll.

Imatge


Vaig tenir temps de anar a casa i agafar la càmera i fer aquesta foto on es veu clarament que el grup està format per 6 exemplars. Al fons s’intueix es Murterar

Imatge


Esper que disfruteu de les fotos tant com jo. Però segurament els bitxos encara són allà si els voleu anar a veure m’ho deis i vos indicaré el lloc exacte

Salut i molts d’anys!
Honorat Crespí l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 28, 2012 9:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Ostres! I a la darreta foto tenen Es Murterar de fons.

Toni
Avatar de l’usuari
Manolo
Member
Entrades: 140
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 7:52 pm

Entrada Autor: Manolo »

Uep, quins bitxos més guapos!

no se que ha passat avui que he rebut cites d'aucells ben raros! deu ser el temps aquest tant bo...o no? ;-)
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Honorato Mas... :p
Avatar de l’usuari
M.Angel Mairata
Member
Entrades: 55
Membre des de: dg. juny 19, 2011 7:49 pm

Entrada Autor: M.Angel Mairata »

Vaia Citon!!! quina presiossitat, enhorabona per l'avistament i per el document grafic!!!! molts d'anys per tots i totes
M.Angel Mairata l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 28, 2012 9:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Respon