Àguila peixetera anellada al Salobrar

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
M.Angel Mairata
Member
Entrades: 55
Membre des de: dg. juny 19, 2011 7:49 pm

Àguila peixetera anellada al Salobrar

Entrada Autor: M.Angel Mairata »

Hola a tothom, ahir demati al Salobrar de Campos en la companyia d'en Josep Manchado en Biel Bernat i en Miquel Angel Gual forem testimonis de l'espectacle que ens oferirem tres Peixeteres en pesca d'una d'ellas inclossa.

Hola Toni Muñoz!!, si vols tE puc enviar ses fotos, Aunque en Pep Manchado m'ha dit que es un 11 a mi tambe m'ho pareix...

sALUT



Imatge
identificació de anelles por pixelicida, en Flickr


Imatge
identificació de anelles por pixelicida, en Flickr


Imatge
identificació de anelles por pixelicida, en Flickr
Avatar de l’usuari
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Hola Miquel Àngel,

moltes gràcies per la informació. Aquest exemplar, amb anella verda 11, és un mascle anellat a Maristany el 2/2/2009. En aquell moment, pel plomatge vàrem considerar que havia nascut la primavera de 2007. És per tant un mascle adult, tot i que encara no hem pogut confirmar que s'hagi reproduït.

Durant l'any 2009 es va moure sobre tot per les zones humides del NE de Mallorca (S'Albufereta, Maristany, s'Albufera). El 2010 es traslladà al sud de Mallorca, fent moviments entre es Salobrar de Campos i Cabrera. Després d'uns mesos per Cabrera, l'emissor va deixar d'emetre, tot i que l'exemplar es va observar en bones condicions. A finals de l'estiu de 2012 es va tornar observar de bell nou al Salobrar de Campos, i sembla que fa uns mesos que hi fa la vida.

Com veus, la lectura d'anelles plàstiques ens dóna una informació molt valuosa per a conèixer una mica més les espècies amenaçades com aquesta. Gràcies!!

Toni
Avatar de l’usuari
biel servera
Member
Entrades: 310
Membre des de: dg. març 08, 2009 8:23 pm

Entrada Autor: biel servera »

Jo crec recordar que va fer l'estiu de 2012 per Cabrera

Biel
Respon