Pas post-nupcial 2016

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Ahir horabaixa per Formentor molt poc migrant (i molts de cotxes per tot, uns centenars de metres abans d'arribar al far vaig haver de donar mitja volta ja que la carretera estava col·lapsada i no es podia avançar!).

Ja quasi a darrera hora vaig poder detectar un ull de bou de dues retxes (Phylloscopus inornatus) i un jovenet de Sylvia cantillans/subalpina (algú sap com es poden diferenciar els jovenets d'aquestes 2 "noves" espècies si no reclamen?).

Salut!
Maties Rebassa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 12, 2016 9:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Avatar de l’usuari
pepsunyer
Member
Entrades: 292
Membre des de: ds. jul. 19, 2008 10:45 pm
Ubicació: Sineu

Entrada Autor: pepsunyer »

Jo diría que és impossible Matius. Només pots dir 1r hivern del cantillans complex.
The "balance of nature" does not exist and perhaps never has existed. C.S. Elton
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Gràcies Pep!
Ahir a s'Albufera un altre Phylloscopus inornatus.
Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Avatar de l’usuari
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1121
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Esta mañana en el salobrar de Campos un correlimos gordo (Calidris canutus). Yo no sé si a estas alturas estas aves son migrantes tardíos o invernantes. Estaba lejos para el alcance de mi cámara, perdón por la mala calidad de las fotos. Testimoniales.

Imatge

Imatge

Imatge
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Respon