Una altra exòtica...

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Una altra exòtica...

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Ja feia temps que es tenia notícia de dos lloros que trescaven pel poble d'Artà, però fins avui no hem pogut veure'ls. Després de consultar el Handbook la cosa apunta a Poicephalus senegalus (lloret senegalès, o una cosa així). Estaven "de bronca" amb uns coloms, cridant i fent-los partir del lloc on estaven aturats (unes finetretes d'un vell i alt casal). Després han partit... però els haurem de seguir la pista.

Salut
Toni i Cati
Avatar de l’usuari
Samuel Pinya
Member
Entrades: 211
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:12 pm
Ubicació: AEN

Entrada Autor: Samuel Pinya »

Hola Toni.

A títol informatiu comentar que d'aquesta espècie s'adquiren 10 exemplars al 2004 per part del que abans era el Reptilarium (anomenat posteriorment com a Green Planet) i que per sort va tancar al final de 2004.

Que jo tingui constància (ja que aleshores feia feina allà) no es va escapar cap animal. Però per contra al tancar el zoològic es va vendre tot el lot de 10 ex. a un particular.

No sé si són els mateixos o no. El que si que se és que no foren els únics que arribaren a Mallorca perquè quan s'anaren a cercar els animals a ca n'Arnaiz n'hi havia més.

Esper que la informació vos pugui servir de referència.

Una aferrada

Sam
Avatar de l’usuari
jcwarbler
Member
Entrades: 13
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 3:29 pm
Ubicació: Terrassa (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: jcwarbler »

Hola Toni i Cati,

Heu pogut fer alguna fotografia d'aquests dos lloros?

La setmana que ve seré per Mallorca, m'agradaria poder anar a veure'ls. Ja ens posarem en contacte. El meu telèfon és 686911359.

Salutacions,

Joan Carles
=================
J.C. Fernández-Ordóñez
Terrassa (Barcelona)
jcwarbler@yahoo.es - 686911359
Avatar de l’usuari
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Ok, Joan Carles. Encara no hem mirat de fotografiar-los, però es pot provar.
Seré per l'oficina els matins, així que si passes t'explico sobre un plànol on els vérem (i si és possible els cercam plegats).

Salut
Toni
Respon