Més de Serapias

Estudi i conservació de la flora de les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Més de Serapias

Entrada Autor: Pere Vicens »

Uep...!

Des de Menorca, el company Antoni Cladera ens ha cedit unes imatges aclaridores de les Serapias de l'illa veïna. Aneu a viewtopic.php?id=2845.

Veureu que s'ha modificat part del missatge inicial.

Perdoneu les molèsties...!

Pere
Avatar de l’usuari
biel servera
Member
Entrades: 310
Membre des de: dg. març 08, 2009 8:23 pm

Entrada Autor: biel servera »

Pere, jo encara no he entes perque ho has penjat apart, pero en tot cas moltes gracies als participants: Toni, Pere i tambe en Guillem per l'aclaracio dels Limodorum... no en tenia ni idea que n'hagues dos diferents!

Les fotos i les aclaracions, d'escandol.
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

Hola Biel. Hola a tots i a totes...!

Ho he fet així perquè he editat una modificació d'un tema ja existent... i volia que sortís com a "novetat".

Si no és així, no sé la manera de que tothom ho vegi..., perquè no sortiria com a "nou".

No sé si m'explico be...

Pregunta per a l'Administrador: Hi ha alguna manera de modificar un tema, sense canviar de tema, i que surti com a "nou"...?

;-0

Pere
Avatar de l’usuari
antonicladera
Member
Entrades: 19
Membre des de: dl. maig 17, 2010 9:06 pm

Entrada Autor: antonicladera »

Merci, Biel...(aquest merci francès...que ja s'ha aferrat al meu vocabulari menorquí..... no sé que diran a Llubí la setmana que ve quan hi vagi.....)
Les serapies són tot un món..... bell i en procés de canvi m'atrevesc a dir.....
Les Limodorum.... és normal que només hagis sentit parlar de l'avortibum.... la trabutianum és molt escassa... tan escassa que depèn de l'any, de la pluja i de la capa que cubreix el terra sortirà o no aquell any...(això és comú a totes les Limodorum...) Un any te'n trobes 20 davall una alzina i s'altre només dos peus....( fets ocorreguts fa 2 anys a la zona de La Vall, Ciutadella)....

Aquest dijous vaig a la recerca de dues preciositats mai fotografiades a Menorca i només vistes un cop...
La Limodorum abortivum spp, trabutianum i la Cephalantera damasonium... No tenc gaires expectatives d'èxit..... però si no ho provam i no encaram els reptes amb optimisme.....

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Administrador
Member
Entrades: 60
Membre des de: dt. des. 11, 2007 12:39 pm
Ubicació: GOB

Entrada Autor: Administrador »

Hola Pere,
si edites el missatge no canvia de lloc, o sigui que si l'envies a les 17h, en fulanito te contesta a les 18h i tu modifiques el teu missatge a les 19h, seguirá estant abans del d'en fulanito. Això sí, al final del missatge apareix un "Última edició ...".

Vaja, que no hi ha manera de que un missatge editat passi a "primera línia". En tot cas, la fórmula que has emprat, obrint un nou missagte i posant un enllaç, me sembla ben correcta.

Crec que no t'he ajudat massa... ;)

Salut
Avatar de l’usuari
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Bones,
Crec que hi ha una forma mes senzilla que obrir un nou fil que pot crear dispersio si es crea un cada vegada que s'edita un missatge.
Evidentment si només s'edita no puja ni torna a sortir el primer, pero enlloc d'obrir un nou tema i enllaçar l'antic, es més facil simplement afegir un nou missatge al tema editat, que diqui s'ha editat, aixi si passa a estar el primer de tots i tothom veu que hi ha alguna cosa nova.
Salut
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Respon