Ajuda amb els forums

Estudi i conservació de la flora de les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Pere
Member
Entrades: 23
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 6:34 pm
Ubicació: Pollença

Ajuda amb els forums

Entrada Autor: Pere »

Toni, una pregunta:

Es poden gravar els missategs que s'envien als forums? O si no, es poden re-enviar a una adreça d'email?

Surten coses molt interessants, que seria bo poder enregistrar sense haver de fer el tipic i farragós "copiar y pegar".

Gracies per adelantat.

Pere (Tomas)

PD: Propos que tots les preguntes/respostes referents al funcionament dels forums es postin en el mateix tema (aquest, per exemple) per tal de que entre tots es vagi construint un help que sempre pugui ser facilment consultable. Que en pensau?
Avatar de l’usuari
joanoliver
Member
Entrades: 37
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:44 pm

Entrada Autor: joanoliver »

Molt bona idea. Podriem disposar d'un "fil" de posts parlant dels temes de funcionament del fòrum, ja que molts som novells en emprar aquesta eina de comunicació

Salut

J. Oliver
Avatar de l’usuari
Administrador
Member
Entrades: 60
Membre des de: dt. des. 11, 2007 12:39 pm
Ubicació: GOB

Entrada Autor: Administrador »

Perfecte, idò anem a mantenir aquest tema.
Pel que fa a la pregunta d'en Pere, no conec el sistema per guardar els missatges com si fossin e-mails o arxius de text, llevat del copy-paste. En qualsevol cas, el fòrum té un cercador bastant bo i els missatges no s'esborren...

Salut
Toni
Avatar de l’usuari
Jesús
Member
Entrades: 75
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:51 am
Ubicació: Consell (Mallorca)

Entrada Autor: Jesús »

Hola Toni!: hauries de veure un missatge d'en Toni Escandell al antic FòrumAus: per mi n'hi ha que no saben res del nou Forum.

Salut!. Jesús
Tots jorns aprench e desaprench ensemps (Jordi de Sant Jordi. S. XV)
Avatar de l’usuari
Administrador
Member
Entrades: 60
Membre des de: dt. des. 11, 2007 12:39 pm
Ubicació: GOB

Entrada Autor: Administrador »

Gràcies, Jesús,
veig que en Pep Manchado ja li ha contestat.

Aquesta setmana enviarem un altre missatge a l'antic fòrum, avisant que passa a convertir-se en una llista unidireccional (des del GOB cap als subscrits) per tal de difondre convocatòries i missatges urgents.

Salut
Toni
Avatar de l’usuari
maribeljimenez
Member
Entrades: 78
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 6:57 pm
Ubicació: Esporles

Entrada Autor: maribeljimenez »

Hola a tots:
aquesta vegada necessit ajuda per pujar una foto a l'avatar. Ho he intentat i no hi ha manera de que faci 10 k i es vegi.
Com ho feis per fer ses fotos petites?
Gràcies

Maribel Jiménez
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Maribel, depèn del programa que tenguis per a tractar les imatges. Jo amb el photoshop primer minimitz la imatge anant a "tamaño de imagen", i després vaig a "guardar para web", baixant-li el percentatge de "calidad" fins que pesa el que vull.
Salutacions,
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Avatar de l’usuari
maribeljimenez
Member
Entrades: 78
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 6:57 pm
Ubicació: Esporles

Entrada Autor: maribeljimenez »

Gràcies Maties,
ho he fet però ja veus que el resultat no és gaire bo.
Un altre dia tornaré provar, això de la informàtica és molt cansat!
Salut

Maribel
Avatar de l’usuari
Josep Lluís Pol
Member
Entrades: 10
Membre des de: dj. maig 15, 2008 10:29 am

Entrada Autor: Josep Lluís Pol »

Jo tenia el mateix problema amb l'avatar.
Ja veis que amb el consell den Maties ha passat.
Bona idea això dels ajuts!
Avatar de l’usuari
Joan Vicenç
Member
Entrades: 669
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 9:17 pm
Ubicació: Alaró
Contacta:

Entrada Autor: Joan Vicenç »

Hola, vos volia demanar ajuda. Penjar fotos al fòrum sempre m'ha costat molt, ho he fet tres vegades. Les dues darreres he penjat quatre fotos (després de molt cercar com fer-ho) i de tot d'una les veuen totes bé, però al cap de un o dos dies en desapareixen tres i només en queda una. De quin tipus de problema es tracta? de l'enllaç? del pes de les fotografies? (solen ser de 800x600, és a dir no massa pesades) vos agrairia molt que m'ajudessiu en aquest tema. Gràcies.

JVLillo
Avatar de l’usuari
Joan Bibiloni
Member
Entrades: 493
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 9:36 pm
Contacta:

Entrada Autor: Joan Bibiloni »

Hola Joan Vicenç:

Jo crec que és degut al servidor on tens les fotos. Les pàgines gratuites d´allotjament de fotos tenen aquest defecte. Si tens una direcció IP fitxa, pots convertir el teu propi ordinador en un servidor web. Si el teu sistema operatiu és Windows XP, te pots baixar un servidor web gratuit com per exemple Ironwall web server, instal.lar-lo i ja pots posar-hi les teves fotos i compartir-les amb tot el mon. En el càs de que tenguis Windows XP professional ja et ve un Servidor Web propi. Aleshores bastarà que escriguis la seguent adreça Web: http//xxx.xxx.xxx.xxx/ fotos/xxx.jpg al teu navegador web i si veus la teva foto, vol dir que el teu servidor domestic funciona. Per exemple, si la teva adreça IP fitxa és 80.67.245.190 i el nom que has donat a la teva foto és pulicaria.jpg, has de posar: http://80.67.245.190/fotos/pulicaria,jpg al teu navegador. Si te surt la foto de la pulicaria, aleshores ja pots posar-la al forum que vulguis amb la mateixa adreça. Jo, fa 6 anys, quan encara no tenia pàgina web, em vaig cansar de que em passàs lo que ara te passa a tu i vaig optar per aquesta solució. Després vaig comprar el domini www.jardin-mundani.com per 24 € anuals, que va susbtituir l´adreça IP fitxa del meu ordinador.

Esper que m´hagis entès: Joan
Avatar de l’usuari
Joan Vicenç
Member
Entrades: 669
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 9:17 pm
Ubicació: Alaró
Contacta:

Entrada Autor: Joan Vicenç »

Moltes gràcies Joan, en faré proves fins que em surti be.
Salut i bona feina. JV
Avatar de l’usuari
Administrador
Member
Entrades: 60
Membre des de: dt. des. 11, 2007 12:39 pm
Ubicació: GOB

Entrada Autor: Administrador »

Uep Joan Vicenç,
el suggeriment d'en Joan és ben vàlid, tot i que implica que hauries de tenir l'ordinador permanentment connectat (fent de servidor d'internet) per tal que la gent pogués accedir a les teves imatges. Veig que els enllaços on has penjat les teves darreres imatges són bastant complicats, i a més a més de servidors diferents. No he trobat l'error, però potser és per mor del servidor. Jo et recomano que et donis d'alta a www.flickr.com i hi pengis les fotos. De penjar-les per què es vegin crec que ja en saps, però si no ho recordes pots mirar: viewtopic.php?id=10

Salut

Toni Muñoz
Avatar de l’usuari
Joan Vicenç
Member
Entrades: 669
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 9:17 pm
Ubicació: Alaró
Contacta:

Entrada Autor: Joan Vicenç »

Gràcies, crec que amb les vostres respostes me n'he de sortir. Salut.
Avatar de l’usuari
silvia
Member
Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 23, 2008 10:43 am

Entrada Autor: silvia »

hola

es el primer pic que vull enviar unes fotos i no se com fer ho. Em podeu ajudar?

garcis
Avatar de l’usuari
Joan Vicenç
Member
Entrades: 669
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 9:17 pm
Ubicació: Alaró
Contacta:

Entrada Autor: Joan Vicenç »

Vull pujar un avatar, foto personal petita davall nom d'usuari, he modificat la foto així com m'aconsellen (10Kb 60x60 etc.) i no hi ha manera. On és que estic fallant? Gràcies.
Avatar de l’usuari
Maria B.M
Member
Entrades: 10
Membre des de: dl. des. 08, 2008 10:16 am
Ubicació: Campos

Entrada Autor: Maria B.M »

Hola,

Moltes vegades que volgut possar una fotografia, pero com que no n'entenc massa dels ordenadors, no hi he perdut massa temps.
Aixi que ara volia fer una prova¡¡ Meam que surt

http://1.bp.blogspot.com/_0hMZ50SjalE/S ... MG7373.JPG
Respon