Mart atropellat

Estudi i conservació de la fauna vertebrada (no aus) a les Illes Balears
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Mart atropellat

Entrada Autor: Rafel Mas »

Bones,
per a qui pugui interessar:
avui a la Carretera de Sta. Margalida a Artà hem trobat un mascle de mart Martes martes atropellat. Ma-3400, km 5,00
UTM: 512678/4396376
T.M. Sta. Margalida

Rafel i Gemma
Avatar de l’usuari
biel servera
Member
Entrades: 310
Membre des de: dg. març 08, 2009 8:23 pm

Entrada Autor: biel servera »

Bones, jo tenc dues cites.

Una es d'un altre atropellat a la carretera arribant a Pollença des de Palma MA2200, crec recordar que era el km 50. Aprop de Son Brull.

A mes a mes, dimecres a les 20.30 mes o manco en vaig trobar un de viu a Pollença, al cami de la font. Aixo es des del camp de futbol de ca n'escarrinxo uns 300 metres. Me va cridar moltisism l'atencio perque no es zona forestal. Es una zona rustica amb bastants de casetons, sementers etc. Molt aprop del nucli urba. Se va enlluernar amb els llums del cotxo i en baixar a veure si era viu o no se'n va anar fent botets i va entrar a una finca.
Avatar de l’usuari
CCardona
Member
Entrades: 150
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 6:24 pm
Ubicació: Sa Pobla

Entrada Autor: CCardona »

A aquest de davant Son Brull jo també l'he vist Biel

CArles
CCardona l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 08, 2010 6:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Un altre mart mort (atropellat) a la carretera Palma- Artà, just en el punt quilomètric 63'4. Uns 5 km abans d'arribar a Artà.
Salut!
Toni i Cati
Avatar de l’usuari
biel servera
Member
Entrades: 310
Membre des de: dg. març 08, 2009 8:23 pm

Entrada Autor: biel servera »

Avui demati un altre a la mateixa carretera MA2200 (veure nota de dia 6 de març), al km. 49 aprox.
En aquesta zona de bosc sempre n'hi ha, deu ser una combinacio de bosc amb carretera bastant recta, on els cotxos passen relativament aviat.
Avatar de l’usuari
Matilde
Member
Entrades: 47
Membre des de: dl. març 16, 2009 6:11 pm

Entrada Autor: Matilde »

Avui diumenge dia 13 de juny a les 11:45 a la carretera Ma-13 entre el kilòmetre 11-10'5 direcció Palma he vist un mart atropellat :-(. Era entre la sortida de Santa Maria i la del Festival Park.

Salut!
Avatar de l’usuari
jordi muntaner
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm

Entrada Autor: jordi muntaner »

I avui un altre d'atropellat que hem vist Ivan Ramos i jo a l'entrada del tunnel de Son Vich, anant de Palma cap a Andratx. Al Bioatles no sortia el mart a aquesta quadrícula de 1x1.

Salut,

Jordi
Avatar de l’usuari
biel servera
Member
Entrades: 310
Membre des de: dg. març 08, 2009 8:23 pm

Entrada Autor: biel servera »

En Pep Vicens me va comentar que en va veure un al poligon de Son Castello, a Palma.
Si interesa i voleu mes detalls, se pot parlar amb ell.
Avatar de l’usuari
Andrés Mas
Member
Entrades: 202
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 9:00 pm
Ubicació: sa rápita
Contacta:

Entrada Autor: Andrés Mas »

Otra marta atropellada ayer en la carreterra de S'Estanyol -Llucmajor.
Andrés Mas.
Avatar de l’usuari
toni soler
Member
Entrades: 227
Membre des de: dj. set. 17, 2009 1:03 pm

Entrada Autor: toni soler »

Bones,

Un mart atropellat al Km. 2.900 de la Ma-1032 (Palma Nova-Calvià)


Salut
Avatar de l’usuari
biel servera
Member
Entrades: 310
Membre des de: dg. març 08, 2009 8:23 pm

Entrada Autor: biel servera »

Un altre al km 47.800 de la carretera Ma2200 (Pollença).
Avatar de l’usuari
Matilde
Member
Entrades: 47
Membre des de: dl. març 16, 2009 6:11 pm

Entrada Autor: Matilde »

Crec que és un mart... Fotografiat dia 16 de setembre a la carretera que vé de Santa Maria cap a Bunyola, abans d'arribar a Son Serra...Imatge
Avatar de l’usuari
Alex
Member
Entrades: 192
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:07 pm

Entrada Autor: Alex »

Un altre mart atropellat a la MA-13 Km. 5,7 sentit Palma, o el que es més entenedor a l'autopista d'Inca poc abans de un conegut centre comercial, i a una zona amb xalets i cases disperses. Dia 21.10.2010 a les 8:00 h.
Salut
Alex
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Entrada Autor: Rafel Mas »

Bon dia,
avui dematí a la Ctra d'Alcúdia un mart mascle atropellat
Km. 46,950 de la Ma-13
salut!
Avatar de l’usuari
Guiem Salas
Member
Entrades: 38
Membre des de: dv. abr. 01, 2011 11:47 am

Entrada Autor: Guiem Salas »

avui demati un mart atropellat a la carretera de cala murada.

una aferrada: Guiem
Avatar de l’usuari
Matilde
Member
Entrades: 47
Membre des de: dl. març 16, 2009 6:11 pm

Entrada Autor: Matilde »

Bon dia
Acab de veure avui dia 12 de maig, , a les 7'30 del matí, un mart atropellat en la carretera Ma-11 entre el kilòmetre 13 i 14 direcció Palma-Sóller a la part dreta de la vorera.

Crec que si en aquesta carretera, i en d'altres, es reduís la velocitat màxima de circulació es podrien evitar molts atropellaments.
Matilde l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 12, 2011 6:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Alex
Member
Entrades: 192
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:07 pm

Entrada Autor: Alex »

Un altre mart atropellat a la entrada a Alaró des de Consell (Ma2022) i fa dos dies una geneta a l'autopista MA13 sentit Inca al PK 36,100 just abans de Son Jan, quan hi vaig tornar passar me vaig aturar pero no vaig trobar res.

Salut
Alex
Jose Luis Martinez

Entrada Autor: Jose Luis Martinez »

Hoy junto con Cristina Fiol, hemos encontrado dos martas atropelladas.
La primera en el Km. 1,5 de la carretera Ma-3301 (creo que es Petra - Sineu) y la segunda en la autopista de Palma-Inca a la altura del Al Campo.

JOSE LUIS MARTINEZ
Avatar de l’usuari
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Hola
Avui un altre mart atropellat entre can Penasso y les benzineres del tunel de Sóller, aproximadament en el km 14.5, molt prop d'on ja veig que havia un al maig.
Era un exemplar bastant gros.
Salut
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

Amb lo cars que van els pinzells de pèl de mart !!!! se podria fer negoci amb les cues dels que trobam atropellats.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Joan Vicenç
Member
Entrades: 669
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 9:17 pm
Ubicació: Alaró
Contacta:

Entrada Autor: Joan Vicenç »

Avui un mart atropellat, carretera Alaró Consell, per devers el pont Trencat. No és la primera vegada per aquest lloc.

Salut i bon estiu.
Avatar de l’usuari
Maria Cantallops
Member
Entrades: 16
Membre des de: dv. març 07, 2008 1:14 pm

Entrada Autor: Maria Cantallops »

Aquí en resumesc un parell de trobats atropellats:
Avui, 17/08 entre els km 10 i 11 de la carretera Ma-10 Pollença-Sóller (a ses curves de la pujada al coll de Femenia, municipi d'Escorca)
Dimecres 10/08 entre els km 46 i 47 de la carretera Ma-10 Pollença-Sóller (a una curva baixant del mirador de se Barques, municipi de Sóller)
Aproximadament el 5/08 entre els km 22 i 23 de la carretera Ma-10 Pollença-Sóller (davora l'alzina dels set cimals, per Son Massip, municipi d'Escorca)

Una nota positiva és que el juny vaig veure un mart ben viu que creuàva la carretera de Caimari, just després del revolt que baixa de Selva, pegàva botets, però va passar bé i sense problemes. Me va cridar l'atenció veure'l tan aprop de l'entorn urbà.

Salut,

Maria
Avatar de l’usuari
Guiem Salas
Member
Entrades: 38
Membre des de: dv. abr. 01, 2011 11:47 am

Entrada Autor: Guiem Salas »

Ahir en el meu vedat de Llubí,sobre les vuit del matí vaig poder observar un preciós exemplar de mart, aquesta vegada va tenir sort de que el caçador fos jo i em limités a donar-li un bon susto perque un altre pic no s'atraqui tant a ses escopetes, hi ha molte gent que no li perdona que entre altres coses també li agradin es conills.
Avatar de l’usuari
Joan Vicenç
Member
Entrades: 669
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 9:17 pm
Ubicació: Alaró
Contacta:

Entrada Autor: Joan Vicenç »

Per cert, dia 22 de setembre a uns 500 mtes. de can Penasso direcció a Sóller: un mart atropellat.

Salut i bon cap de setmana.
Avatar de l’usuari
Joan Vicenç
Member
Entrades: 669
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 9:17 pm
Ubicació: Alaró
Contacta:

Entrada Autor: Joan Vicenç »

Avui carretera Alaró-Consell, just a la partió de termes del Pont Trencat. Un mart atropellat. És curiós com per devers el mateix lloc, 500 mtes. enrere, ja crec haver-n'hi vist dos més d'atropellats aquests anys passats.

Salut.
Respon