Suncus etruscus??

Estudi i conservació de la fauna vertebrada (no aus) a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Joan Bibiloni
Member
Entrades: 493
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 9:36 pm
Contacta:

Suncus etruscus??

Entrada Autor: Joan Bibiloni »

Bones tardes a tots:

Avui dematí per primera vegada en sa meva vida he vist una mussaranya i em sembla que és sa més petitona de totes. Fa exactament 66 mil.límetres de llargària des de sa punta de nàs fins a sa punta de sa coa. Pareix femella, no? L'he trobada a Sóller a pocs metres des meu hort. Crec que en Marc Carriqui i en Toni Rabassa ja n'han trobades unes quantes.

Imatge


Imatge


Imatge

Salut!
Joan Bibiloni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 17, 2014 4:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
trescamons
New member
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 12, 2014 6:19 pm

Entrada Autor: trescamons »

Fa unes setmanes el moix me’n va dur un. Zona de Son Amer (La Pobla), prop de l’Albufera.
Salut.
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Avui matí, una amiga meva (na Marina Mestre, de 8 anys) ha trobat al portal de casa seva, una finca a les afores d'Artà, un exemplar mort de Suncus etruscus. Que sapiguem és la primera vegada que se cita a Artà.


Imatge

Salut!

Cati

P.D. Tinc disponible l'exemplar a casa per si fos d'interès.
Avatar de l’usuari
Joan Bibiloni
Member
Entrades: 493
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 9:36 pm
Contacta:

Entrada Autor: Joan Bibiloni »

Una foto molt xula, Cati. Molts d'exemplars que es troben morts jo crec que han mort simplement de vells, ja que segons he llegit la seva vida és molt curta.
Avatar de l’usuari
Alex
Member
Entrades: 192
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:07 pm

Entrada Autor: Alex »

Dilluns varem trobar un exemplar mort a Sa Roca ( Parc Natural de S'Albufera de Mallorca).
Respon