segell de mart i calàpet cantador

Estudi i conservació de la fauna vertebrada (no aus) a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

segell de mart i calàpet cantador

Entrada Autor: Pere Vicens »

Bones i oratjades...!

Ahir horabaixa vaig veure 2 segells de mart (Martes martes) ben esclafats i aferrats a la carretera que va d'Inca a Muro, a 1 quilòmetre passat el creuer ("rotonda" mallorquina) de la carretera d'Inca a Llubí. Entre el quilòmetre 1 i 1,4... vora la part SE del puig de Santa Magdalena... però estaven tan, tan, tan, tan plans que no vaig avisar a n'en Samuel perquè les anés a recollir.

Serveix com a dada. Que és interessant, perquè crec recordar (si no vaig malament) que era a acabaments d'estiu quan es veien molts d'exemplars atropellats. No ara, a la primavera...

No sé...

Per altra banda dimecres passat cantava un calàpet (abans Bufo viridis, ara kashkshdsahsdhgasj viridis) a la zona de Son Vic, anant cap a Sencelles, vora Inca.
Avatar de l’usuari
Samuel Pinya
Member
Entrades: 211
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:12 pm
Ubicació: AEN

Entrada Autor: Samuel Pinya »

Bon dia Pere.

Sort que eren segells, perque si haguessin estat vius no sé si hagués pogut anar aquests dies.
He tingut problemes amb el mòbil i he rebut els SMS dos dies després de quan s'enviaven.

De fet he rebut dos SMS per anar a recollir marts atropellats, però quan he anat a recollir-los havien volat. Es veu que qualcú fa brou amb ells.

Una aferrada a tots els que m'enviau SMS i disculpau.

En qualsevol cas Pere, he prés nota dels segells de mart que vares observar.

Sam
Respon