bocs homosexuals?

Estudi i conservació de la fauna vertebrada (no aus) a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Pere Llofriu
Member
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 4:48 pm

bocs homosexuals?

Entrada Autor: Pere Llofriu »

Va succeïr fa uns 2 mesos... no sabia que teníem aquest fòrum tan maco i vaig apuntar això per si de cas... A la costa d'en Blanes, per un camí de cullera...

"com que feia un temps molt estrany i quedava poc temps, només he sortit a estirar les cames una estona, sense gens d'equipatge...

idò... una manada de 5 bocs, vists a 20 metres... jugaven a banyades. El més fort intentava ficar sa perdiu a un altre, que no se deixava... i més banyades...

un moment determinat, el "dominat" s'ha agenollat de davant com si s'oferís. En aquell moment, justament, al dominant li ha pegat roseguera de pi... i no han consumat res..."

Sabeu si això és normal, súper o extra?

per si un cas... un consell: no vos deixeu la càmera mai més, ni per anar a pixar.
Pere Llofriu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 27, 2008 12:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
xavier
Member
Entrades: 39
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 6:02 pm
Ubicació: Binissalem

Entrada Autor: xavier »

Hola,
Jo havía sentit parlar d'aquest comportament, no ho he vist mai. Tal vegada siguin bocs joves als que altres bocs dominants no deixin atracar.se a les famelles?

A veure si algú més expert (en comportament de bocs vull dir) en ho aclareix.

Fins aviat

Xavier
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

He vist també femelles trutjes intentant copular a un verro, cusses intentant copular cans i bocs intentant copular bocs. Són comportaments que tenen més a veure amb el poder, la sumisió, el fer veure qui comanda, que no actes purament sexuals.
De fet en època de reproducció aquests comportaments minven molt o desaperèixen. Els bocs van darrera l'olor de les femelles ensumant-lis els genitals.
En els joves de tots els animals és més accentuat aquest comportament ja que el joc és un entrenament per la vida real.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Miquel Àngel Conesa
Member
Entrades: 39
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 3:14 pm
Ubicació: Artà

Entrada Autor: Miquel Àngel Conesa »

Bé,... no sé fins a quin punt això és veritat absoluta o màrqueting, però aquí penjat ho trobareu!

http://blogs.20minutos.es/cronicaverde/ ... -casi-hora

Salut!
Miquel Àngel
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

A mi me va passar una vegada amb una dona grassa que se'm va posar damunt. je, je, je.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Samuel Pinya
Member
Entrades: 211
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:12 pm
Ubicació: AEN

Entrada Autor: Samuel Pinya »

El comportament que heu comentat dels bocs, jo també l'he vist a tortugues, tant mediterrànies (Testudo hermanni), com mores (Testudo graeca).

Sempre han estat individus joves (però reproductors) en condicions d'un ratio sexual molt favorable als mascles.

Igulament en absència de femelles, els mascles copulen sabates, pedres, i qualsevol cosa que recordi una tortuga. Tot i que això darrer està documentat com un comportament masturbador.

O sigui que, els primats no som els unics que ens masturbem (uns més que altres)

Una aferrada

Sam
Respon