Petició-col·laboració Guia d'aus

Activitats relacionades amb l'estudi i conservació del nostre patrimoni natural
Respon
InfoNaturalista
Member
Entrades: 201
Membre des de: dv. maig 08, 2009 12:58 pm

Petició-col·laboració Guia d'aus

Entrada Autor: InfoNaturalista »

Hola a tots. Vos feim arribar aquesta interessant petició del nostre amic Pere Vicens. Vos convidam a participar-hi.

"Benvolguda gent, companys i amigues del Gob i de l’Afonib.

Us escric per demanar-vos la possibilitat de col·laboració mútua en un projecte de difusió dels nostres valors naturals. Com alguns i algunes de vosaltres ja sabeu, des del blog http://pvicenssiquier.wordpress.com/al-natural/ he obert una guia d’identificació de les nostres especies d’aus, bàsicament per novells iniciats. Es tracta de ressenyar les diferències més significatives entre les especies semblants perquè així puguin ser més conegudes.

Al començament vaig optar per agafar imatges de fora de les nostres terres, però em sembla absurd haver de tudar el nostre potencial de fotografia de natura i, per això us exposo el següent:

Estaríeu disposats a cedir-me l’ús d’algunes fotografies per poder fer aquesta guia, que estaria a disposició de tot-hom als webs de les dues associacions...? No calen les millors, solament les que mostrin els detalls necessaris per una correcta identificació.

Seran retallades i processades perquè semblin dibuixos i aniran degudament identificades al peu amb els noms dels autors. Les imatges haurien de tenir un pes màxim de 300 kb.

Per començar, repetiríem les làmines ja editades:

- Podiceps nigricollis, Podiceps cristatus i Tachybaptus ruficollis, TOTS en plomatge hivernal.
- Calonectris diomedea, Puffinus yelkouan, Puffinus mauretanicus i Hidrobates pelagicus, tots en vol
- Morus bassanus, Phalacrocorax aristotelis i Ph. carbo

I seguiríem amb agrons, cigonyes, flamencs, anàtides, rapinyaires...

Si és així, us prego que em passeu un enllaç a les imatges d’aus que vulgueu, o que em digueu si esteu disposats a acompanyar-me en aquesta aventura.

Digueu-me coses a pvicenssiquier@gmail.com i us enviaré l'enllaç a la carpeta del dropbox perquè m'arribin les vostres imatges

Fins aviat, una abraçada.

Una abraçada i moltes gràcies...!!"
Respon