A destacar, a més dels flamencs (203), el bon nombre de corbmarins grossos (176), agrons blaus (38), agrons blancs grossos (4), fuells (378), juies (440) o picaplatges camanegres (311). I entre les espècies més escasses, 1 corriol tres-dits, 1 girapedres i 1 milana.
També alguns passeriformes interessants, com 2 blavetes o una dotzena llarga d'hortolans de canyet. Bona quantitat també de rapinyaires. En definitiva, unes hores ben entretingudes.
De tornada he decidit anar a fer una volta pel Pla de l'Anzell. No ha començat malament, amb una esmerla aturada al terra a curta distància.

Si vos fixau aquest animalet tan guapo té una cama que li penja, jo en aquell moment no ho he reparat però després m'he adonat que l'animalet no estava bé, de fet quan ha intentat pegar un bot li penjava també l'ala. He anat cap a ell i l'he pogut agafar després d'una curta carrera. L'he entregat al COFIB (en Lluís l'ha vengut a cercar tot d'una, gràcies!) i m'han confirmat el que ens temíem, té perdigonades a una ala i a la part alta d'una cama. Me pareix vergonyós que això passi, però és així.
També hi havia a la zona una colla de cetrers amb un falcó al braç. No sé si caçaven amb ell o no, ja que no m'he entretingut a observar, però després m'ha vingut un dubte al cap: quan es caça amb falcó, quines limitacions hi ha en referència al tipus d'espècies caçables? O millor dit, i donat que entenc que el falcó no és capaç de saber que la majoria d'espècies no són cinegètiques, com s'actua quan el falcó li pega a una espècie protegida? Per exemple, a la zona d'avui hi havia bones quantitats d'aloses, titines, xàtxeros, etc.
Salut!