El Contador

Un any observant aucells a Mallorca
Respon
Avatar de l’usuari
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1119
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

El Contador

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Gran iniciativa la de crear una sección solo para el Gran Any. Por ser el primer día y sabiendo que ya hay totales de aves vistas en este año, que es lo mismo que decir que en un solo día, ya que estamos a ¡1 de Enero! creo que podemos felicitar al más jóven de los participantes, Biel Bernat que lleva ya 70 especies vistas y encabeza el contador. Enhorabona Bielet!
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Jo no me puc descarregar el llistat d'espècies des del Blog. Me surt "Error". Algú me pot passar el link correcte, please!
Gràcies!
Cati
Avatar de l’usuari
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Hola Cati, no entenc per que no funciona, he comprovat i està be, pero poso el link aqui:
https://dl.dropbox.com/u/15575662/by_ma ... igyear.xls
no s'ha d'obrir si no que baixa la fulla de calcul excel.
Salut i Big Year
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Ara sí !
Tots els accesos me donaven error, tal vegada era el meu ordinador, ...
Moltes gràcies, Pep!
Cati
Avatar de l’usuari
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Bon dia,
Com que no vull fer de "Bostick" :) i soc una mica "geek" dels ordinadors :) les meves observacions estan a l'abast de tothom, tant per el nostre Big Year, com per el BY Spain, en el qual també estic apuntat. ;)

A aquesta web posaré els meus comptadors: http://mallorcabigyear.blogspot.com.es/

I les espècies, dia i els llocs on les he vist: http://mallorcabigyear.blogspot.com.es/ ... -2013.html

Salut i Big Year 2013
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Bé, acabades les vacances de Nadal, he sumat 70 sp.
Avui PRU MOD al Coll d'es Racó d'Ârtà, i des del Far de Capdepera MOR BAS, PUF MAU, LAR AUD i MON SOL
Salut!
Cati
Jose Luis Martinez

Entrada Autor: Jose Luis Martinez »

Jolin Cati y yo por más que lo intento no paso de 69, en los primero días del año.
Tienes que contarme donde esta el secreto.


Eso sí, queda mucho.
UN ABRAZO
Jose
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

;-DDD Tranqui.. que nosotros ya nos paramos de contar, pero los hay en este fòrum que ya han llegado a 100!!! Es "él" el que tiene el secreto, o mejor dicho el talento!!!.
Salut!
Cati
Jose Luis Martinez

Entrada Autor: Jose Luis Martinez »

Ya esta Cati y lo he entendido.
Me he puesto las pilas en Es carnatge (junto a Manolo Cabalga), en Albufera y Mortixt y ya he sumado 112 especies.

Pero ahora el problema es que solo me quedan las estivales y con suerte alguna rareza, es que no se puede llevar este ritmo siempre, es mortal.

Jose
Avatar de l’usuari
toni soler
Member
Entrades: 227
Membre des de: dj. set. 17, 2009 1:03 pm

Entrada Autor: toni soler »

Me teneis acojonado, todavía no llevamos ni la mitad de enero y habeis contado ciento y pico bichos......me parece que os habeis contagiado del entusiasmo de Biel Bernat.
Yo solo llevo 73 contando los Carduelis spinus que he observado en Calvià Vila gracias a un chivatazo de Bielet. Pero no os confieis me falta el salobrar, Mortix, Es carnatge, S´Esclop,Cala Figuera.......Se puede remontar, falta mucho.

Saludos para todos.
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Nosaltres hem començat a minvar el ritme de les observacions. A falta de fer la necessària visita al Salobrar duim 86 espècies.
Avui m'han dit que s'ha incorporat al Big Year en Pere Vicens o sigui que ja ens podem fer cap un costat de la carretera perquè vendrà embalat!!!! ;-DDD. Benvingut, Pere!
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

Bon vespre a tots i a totes.

Traaaaanqui..., Cati, que vaig en bishicueta...

;-))
Avatar de l’usuari
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Ahir dia 19, amb el cegall, el voltor i l'arpella pàl·lida vaig arribar a les 100!!!
El proper objectiu es acabar les hivernants amb 120.
Salut i Big Year!
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Avui, amb el recompte al Salobrar, he pogut sumar fins a 106 sp.!

Les estrelles d'avui, Luscinia svecica al Salobrar, els dos pluvialis (apricaria i gris) i dos batallaires. El Calidris ferruginea, tot i que l'he vist, no l'he apuntat perquè durmia (el bitxo, no jo!) i no l'he identificat personalment (esperaré a la primavera) o a fer una millor observació. I les suuuuper estrelles: Stercorarius skua, a la fí! des de s'Algar (Porto Colom, darrera una barca de bou amb multitud de gavines al darrera). Des del mateix lloc, just davant el cotxe, Sylvia balearica, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, la Melanitta nigra, una femella dins el Port de Porto Colom. Hem pogut fer un cutrivideo que penjarem en poder.

Gran dia el d'avui!
Salut a tots!
Cati
Avatar de l’usuari
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Cutrivideo del Melanitta nigra de Portocolom:

http://www.youtube.com/watch?v=fEHlFKzm ... e=youtu.be

Salut

Toni
Avatar de l’usuari
Alex
Member
Entrades: 192
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:07 pm

Entrada Autor: Alex »

Quina marejada :-)))

Salut


Alex
Respon