Recursos ornitològics Balears

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Recursos ornitològics Balears

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Bon dia, estic intentant fer una recopilació de recursos (en sentit ampli) sobre ornitologia a les Illes Balears. Hi tenen cabuda des de publicacions fins a blogs personals i pàgines web, noticiaris ornitològics, guies d'identificació, visors i aplicacions útils (de mapes, per exemple), entitats locals que treballin amb aucells, grups d'anellament, etc.

Coneixeu d'algun lloc on hi hagi alguna recopilació semblant?

Coneixeu blogs o pàgines web (encara que siguin de fotos d'aucells balears), o qualsevol altre recurs que convé que surti dins aquesta recopilació?

Qualsevol aportació em serà molt útil. Si les feis a través del fòrum potser serà d'ajuda també a terceres persones. Si me la voleu fer directament, em podeu escriure a matiesrb(arroba)yahoo.es

Gràcies!
Maties Rebassa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 27, 2016 11:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

Jo poso una petita pedreta al mur:http://alnatural.webnode.cat

De passada, em comprometo a seguir desenvolupant la part de les aus de les Balears.

La tenia una mica adormida.
Pere Vicens l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 27, 2016 6:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Gràcies, Pere, molt interessant!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Respon