bassa de Son Ferriol

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Andrés Mas
Member
Entrades: 202
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 9:00 pm
Ubicació: sa rápita
Contacta:

bassa de Son Ferriol

Entrada Autor: Andrés Mas »

Me podríasis indicar donde se ubica sa bassa. GRACIAS.
Avatar de l’usuari
Jesús
Member
Entrades: 75
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:51 am
Ubicació: Consell (Mallorca)

Entrada Autor: Jesús »

Hola Andreu: així, escrit a un missatge no et pensis que és bona de trobar. Mem si m'aclaro: pots anar pel camí vell de Sineu i quan deixat Son Ferriol, encara has de passar S'Hostalot i Es Puxet i a cosa d'un km. d'es Puxet, hi ha un camí asfaltat molt recte a la dreta i l'has de agafar i quan vegis un talut ben alt a la teva esquerra, ja hi ets. Es probable, abans hi era, que al començament del camí quan deixes el Camí vell de Sineu, hi hagi un petit rètol que diu Camp de Tir.
Si vas per la carretera de Manacor, has de passar de Son Ferriol i abans d'arribar a la Casa Blanca i una mica passat el km. 7, devers un centenar de metres te surt un camí a l'esquerra que tal vegada digui també alguna cosa de camp de tir o de rec o d'Emaya..., el segueixes fins arribar al camp de tir que esta just al costat de la bassa de rec, i ja veuràs el talud que la limita, el passes i t'afiques per un caminoi a la teva dreta i allà tens bones mirades sobre la bassa.

Si algú ho sap explicar millor que escrigui i no s'ho guardi per ell i si amb el que t'he dit no ho trobes, crida a Manolo Suarez (és el coordinador d'ornitologia) al Gob, i si no ja t'acompanyaré jo que no tenc feines importants. Me trobaràs al 971 62 27 07
Tots jorns aprench e desaprench ensemps (Jordi de Sant Jordi. S. XV)
Avatar de l’usuari
Andrés Mas
Member
Entrades: 202
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 9:00 pm
Ubicació: sa rápita
Contacta:

Entrada Autor: Andrés Mas »

Gracias Jesus, por el interes. Si no acierto te digo cosas. Un saludo.
Respon