Mussol presidiari

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Jordi Amengual
Member
Entrades: 151
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:47 pm

Mussol presidiari

Entrada Autor: Jordi Amengual »

Hola forers i forers
Ahir horabaixa, vers les 18,30h conduia jo tot trànquil cap a Palma venguent des del polígon quan a la altura de sa presó...ESO QUE LO QUE EH? no és una òliba... no és un xoriguer nocturn...un MUSSOL REIAL! (Asio otus). Em va passar just per davant el cotxe i es va dirigir cap a la presó. (Esper que per no quedars-hi)

Salut!!

Jordi Amengual
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Entrada Autor: Rafel Mas »

uep Jordi, bona observació!
et puc dir que el mussol real cria per la zona. Sospit que als pins de Son Pax Vey, la finca que queda darrera de Son Pax de les Palmeres (Fundació Illes Cañellas Balears) i darrera Emaya.
Per allà hem vist adults i hem sentit el reclam de fins a 3 polls.
Aquest bitxo de cada vegada s'ha fet més periurbà, en Lluís Parpal et pot contar vàries històries d'entrada d'exs. al COFIB.
Per la zona tb hi ha òlibes i mussolet petit O.scops.
raf
Avatar de l’usuari
Jordi Amengual
Member
Entrades: 151
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:47 pm

Entrada Autor: Jordi Amengual »

Ei Rafel com estàs?
Gràcies per la resposta, si vos serveix d'alguna cosa et puc dir que fa uns 3 anys en vaig veure un de posat a un "ceda el paso" que hi ha quant vens de la via de cintura i t'has de ficar a l'autopista d'Inca, a la curva aquella tan pronunciada cap a la dreta (no esta massa enfora de les zones que comentam). Ara, no se si era estiu o hivern, no me'n record. Com que no esteia ficat al fòrum no vaig poder passar la cita.
Be cuida't i fins la pròxima!
Avatar de l’usuari
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Entrada Autor: Pere Vicens »

Bon vespre a tots i a totes.

Els mussols reials del Comú de Muro ja es fan notar de valent. Un mascle, ben al meu costat i amb molt poca vergonya, "uulava" sense cap mania just al costat de la font de l'àrea recretaiva.

Dues femelles es contestaven una mica més enfora i un exemplar m'ha passat volant fent mamballetes amb les ales...

De "sirco", vaja...

;-))

Pere
Respon