Avui, fent atles d'hivernants entre Petra i Ariany, m'ha sorprès observar un exemplar de pinsà mè (Fr.montifringilla). Es trobava a una petita vinya, en companyia de gorrions teuladers i gorrions barraquers (P.domesticus i P.montanus).
La densitat d'algunes espècies, sobretot aloses (A.arvensis) i sól·leres (E.calandra), espectacular!
Pinsà mè
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Pinsà mè
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Original of the species, U2
- Oliver Martínez
- Member
- Entrades: 228
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 7:24 pm
- Ubicació: Eivissa
- Contacta:
Hola Maties i resta de forers! El passat dia 6 de gener fent també transecte d'atles d'hivernants a prop de casa vaig observar un mascle d'aquesta espècie associat a un esbart format per Carduelis cannabina, Serinus serinus i Fringilla coelebs. Es tracta d'una espècie molt escassa a Eivissa; jo personalment unicament l'he observat tres vegades a l'illa.
La zona on es trobava és un marge de torrent amb vegetació forestal i conreus d'arbres de secà als voltants.
Salut
oliver
La zona on es trobava és un marge de torrent amb vegetació forestal i conreus d'arbres de secà als voltants.
Salut
oliver
Ladran, amigo Sancho, luego cabalgamos.