Atac de peix espasa

Estudi i conservació de la fauna vertebrada (no aus) a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Atac de peix espasa

Entrada Autor: Xavi »

Un pez espada hiere de gravedad a un submarinista en Cala d´Hort
La notícia aquí:

http://www.diariodeibiza.es/secciones/n ... Cala-dHort

Jo personalment tenc els meus dubtes.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
joanoliver
Member
Entrades: 37
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:44 pm

Entrada Autor: joanoliver »

Pareix mes aviat l'atac d'un tauró, amb aquestes ferides a les cames, que el d'un peix pelàgic com el peix espasa, que va darrera les moles de peix blau

Salut
Avatar de l’usuari
BIEL MAS
Member
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 12, 2009 11:32 am

Entrada Autor: BIEL MAS »

Raro, raro, raro de coj.....
Auriem de sabre que feia el busman i si era un Emperador o tauró.
com podeu veure se'n senten molts poc de casos, tan pocs que no pareixen reals encara que si son.
Que li digin al pobre home que aura de esta un tems sense bussejar.
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

M'agradaria parlar amb l'afectat, però de totes maneres jo tenc 3 hipòtesis:

- Es va fer un tall ell mateix per accident no se sap com (per ventura per desengantxar-se va començar a fitorar amb el guinavet) i per no dir la veritat per vergonya va dir que era l'atac d'un peix.

- Efectivament va veure un peix espasa, li va disparar i lluitant amb l'animal que té molta força el va voler agafar. El peix amb l'intent d'escapar li va fer talls i va escapar. L'home apareix surant ferit i l'embarcació el troba.

- Atac d'un tauró. En aquest cas és importantíssim veure les ferides per prendre mides i estudiar la forma de les dents que provocaren ferides.

Recordem que els emperadors no ataquen de punta ni van fent puntxadetes. El que fan és moure de costat, de banda a banda. Realment, pens que mai ho sabrem.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Sebastià
Member
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 12, 2009 3:23 pm
Ubicació: Pina

Entrada Autor: Sebastià »

Idó al final ha estat més o menys la segona opció que tenia com a hipòtesi en Xavi.

Aquí hi ha dues notícies relacionades de l'Ultima Hora:

http://www.ultimahora.es/ibiza/segunda- ... 006+475094
http://www.ultimahora.es/ibiza/segunda- ... 006+475229


Primer diu que és fantàstic veure un peix espasa (un encuentro "molto especiale"..), però com que du l'arma se veu que s'estima més tenir-lo exposat a ca seva i poder fardar que veure'l en el seu hàbitat natural, l'animal en veure's estret intenta reaccionar atacant al seu agressor i es surt amb la seva. Quan és a ca seva diu (i això ho posava el diari en paper de s'altre dia) que espera que el peix espasa hagi pogut superar les ferides que li va ocasionar.. I finalment no vol que se'l fiqui dins el mateix sac que d'altres..

Després sortirà en Juan Carlos, que li agraden els óssos, que són fantàstics, però que per matar el temps du una escopeta i li pega un tir.. Només el fer, l'ós l'ataca, i posteriorment en Juan Carlos li envia un missatge demanant disculpes i esperant que es recuperi: "Queridos ossos...". I ja per acabar, demana que no se'l catalogui com els altres, que ell no és així..

Bé, una reflexió de diumenge a vespre.. (qualsevol cosa per no estudiar)

Salut!
Mallorca és sa nostra mare, no sa seva puta!!

Sebastià
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

És que el titular de la notícia original no té a veure amb el fet real. Quan es llegia "un submarinista es atacado por un pez espada" s'està confirmant que un homo mentres està disfrutant de submarinisme se li atraca un peixot que li clava s'espasa directament. El títol s'hauria d'haver titulat "un pez espada produce heridas a un pescador submarinista, mientras intenta escapar de éste". I és que als peixos grossos no se les pot disparar així. record un amic que va voler disparar a una gran ferrassa per pura xulería. L'animal amb un fort cop d'aletes s'en va anar i s'en va dur tot, tanta sort que ell ho va amollar i va passar de perdre el fusell.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
BIEL MAS
Member
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 12, 2009 11:32 am

Entrada Autor: BIEL MAS »

Uep a tothom i totdona.

Sempre es confon el submarinisme amb la pesca submarina. una va a disfrutá de la natura y s´altre va a caça.
De un principi las noticies eran que era un subman però ara es un pescador subacuatic que volia caçár un emperador. Com diu en Xavi amb una escopeta fotre a un emperador es quedarse sense escopeta o frese mal. Els que feim submarinisme no mos agrada que mos confonguin, com "no es lo mismo" un ornitòleg i un caçador, tot dos gaudesen des ausells?????
BIEL MAS l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 11, 2009 7:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Respon