Bones gent,
avui dematí
devers les 7:45 sortint de casa de ses salines i entrant al cotxe
he sentit una abellerol (Merops apiaster)
i m'ha estranyat molt
tb és cert que anava un poc dormit
però l'he sentit bé
res una raresa, mem si avui qualqu en sent qualcun més,
salut
X
Merops de gener no umpl es gavatx
- jaume adrover
- Member
- Entrades: 308
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 3:57 pm
Ep bergant
No seria una Alova (Alauda arvensis) fan un criu-criu que se pot semblar un poc. Cerca-la a una web a mem.
No dic que no pugui ser, jo un desembre vaig veure un Lanius senator dins el nucli de Portocolom i una primavera (O. Oenanthe) un gener de fa anys. I un tord el mes d'agost, magre com una caramutxa.
Salut i fora son!
jaume
No seria una Alova (Alauda arvensis) fan un criu-criu que se pot semblar un poc. Cerca-la a una web a mem.
No dic que no pugui ser, jo un desembre vaig veure un Lanius senator dins el nucli de Portocolom i una primavera (O. Oenanthe) un gener de fa anys. I un tord el mes d'agost, magre com una caramutxa.
Salut i fora son!
jaume
La vit-ta é la que trabaha, el cuerpo é un bulto.
Uep Xe,
idò dona la casualitat que jo ahir també vaig sentir un abellerol Merops, i després un oriol Oriolus, i després un limícola,...i tot d'alt d'un lledoner a Búger...i després d'aquest repertori una mica de collita pròpia d'un estornell Sturnus vulgaris. Són uns grans imitadors i intercalen cants d'altres aucells entre les seves estrofes originals.
No dic que no en sentissis un d'abellerol però....
és una passada del nivell dels estornells
salut!
idò dona la casualitat que jo ahir també vaig sentir un abellerol Merops, i després un oriol Oriolus, i després un limícola,...i tot d'alt d'un lledoner a Búger...i després d'aquest repertori una mica de collita pròpia d'un estornell Sturnus vulgaris. Són uns grans imitadors i intercalen cants d'altres aucells entre les seves estrofes originals.
No dic que no en sentissis un d'abellerol però....
és una passada del nivell dels estornells
salut!