Quantes parelles de falcó hi ha a Mallorca?

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Pep Amengual
Member
Entrades: 64
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 9:30 am

Entrada Autor: Pep Amengual »

Hola Toni y demás colegas. No sé si teneis los datos, pero el recuento de 2008 en Cabrera realizado por Skua por encargo del parque arroja 10 parejas seguras más 1 probable en el Parque Nacional. Por tanto la población permanece estable durante los últimos 15 años. Por cierto que en su momento era la población insular más densa del mundo, no sé si se sigue manteniendo en el Ginness!!
Antonio Bauza
Member
Entrades: 113
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 8:34 pm

Entrada Autor: Antonio Bauza »

Divendres farè la darrera sortida i la setmana que ve t'enviaré els resultats que son pobres.
Salut
Toni Bauçà
jordi muntaner
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm

Entrada Autor: jordi muntaner »

Hola Toni,

Heu de tenir una mica de paciència. Els polls de falcó estan molt plomats i en una setmaneta començaran a sortir a l'exterior del niu, a cridar demanant menjar i a fer exercicis d'ales. Aquest serà un moment definitiu per localitzar colles reproductores.

Sort,

Jordi
Pere
Member
Entrades: 23
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 6:34 pm
Ubicació: Pollença

Entrada Autor: Pere »

Hola, el dijous passat dia 8 al capvespre, una parella de falcons pelegrins volava sobre el far de Formentor.

També a Formentor varem veure un esparver.

Salut,

Pere Tomas
Pep Amengual
Member
Entrades: 64
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 9:30 am

Entrada Autor: Pep Amengual »

Saludos Toni y resto de foreros. El domingo estuvimos en Aubercutx un ratito de lo más productivo. Entre la migración volaba la pareja de halcón común que cría en las cercanías, y un volantón de este año implorándoles constantemente comida. Solo vimos uno, eso sí, a placer, ya que se posaba muy cerca de donde estabamos nosotros.
Salut,

pep
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Efectivament, els polls ja estan començant a volar. S'han d'aprofitar aquests dies per acabar de situar parelles. Els que heu anat recollint informació sobre territoris ocupats per aquesta espècie ja podeu anar passant les dades (al meu correu, per favor).

Gràcies

Toni
jaume adrover
Member
Entrades: 308
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 3:57 pm

Entrada Autor: jaume adrover »

Hola

Aquest tema, si no vaig errat, es va cloure el maig de 2008. Arrabcada de cavall i... Com que no l'he seguit massa no se si finalment hi va haver resultats millors o pitjors, estimes o cap publicació.
No hi vaig col·laborar el que vaig poder, però així mateix vaig aportar alguna dada.
Algú en sap el net?

Salut

Jaume Adrover
La vit-ta é la que trabaha, el cuerpo é un bulto.
Respon