Pàgina 1 de 1

Problemática y molesta proliferación de aves rapaces...

Publicat: dt. des. 29, 2009 10:42 am
Autor: Toni Muñoz
Desconec quina part de la notícia són declaracions literals i quina és l'aportació del redactor, però l'he trobada insultant cap a les institucions i conjunt dels ciutadans. Sembla mentida que encara es puguin passejar personatges que fan declaracions públiques com aquesta.

http://www.diariodemallorca.es/part-for ... 33531.html

Salut

Toni

Publicat: dt. des. 29, 2009 6:22 pm
Autor: Steve
Sí Toni, yo estaba leyendo el periodico tranquilamente y se me ha bullido la sangre al leer el artículo sobre la "molesta proliferación".
Hay que j****se......
Regalo de Faisanes!

Publicat: dt. des. 29, 2009 7:07 pm
Autor: Miguel McMinn
Estas declaraciones son la punta del iceberg.

Nos tendríamos que preocupar por la parte sumergida.

Saludos

Miguel

Publicat: dt. des. 29, 2009 7:17 pm
Autor: Miguel McMinn
Volviendo al tema de los faisanes. Camino de Cala Figuera, cerca del campo de golf, un faisán dorado Chrysolophus pictus (macho).

He visto que aparece en la lista de exóticas de Baleares.

Saludos

Publicat: dt. des. 29, 2009 8:10 pm
Autor: Manolo
Brutal.....sempre m'ha sorprés la capacitat d'algunes societats de caçadors per montar berenars, dinars, sopars i "tradicionals i festives" paellades o festes de Nadal. I resulta que fins i tot alguna vegada han tengut que posar dotblers ells!! pobres, que espabilin les institucions cony!! només falta que l'any que ve no puguin regalar el tradicional i festiu faisà i tenguin que anar a caçar perdius.
En fi, el problema sens dubte es la molesta proliferació

Publicat: dl. gen. 04, 2010 11:31 am
Autor: Gil Panadés
q fort....!

Publicat: dl. gen. 04, 2010 7:19 pm
Autor: jaume adrover
Hola de nou

Idò esteim arreglats: segons la la Federación Española de Caza (Garrido, 2000) el nombre de caçadors a l'estat espanyol era de 300.000 al 1960 mentre que el 2000 ja eren 1.320.000.

Un milió més!

Salut

Jaume Adrover