Pàgina 1 de 1

colgada de passerells i verderols al moll vell

Publicat: dl. feb. 08, 2010 6:51 pm
Autor: Rafel Mas
Bones, dissabte capvespre a entrada de fosca observarem com cents de Passerells Carduelis cannabina i verderols Carduelis chloris es colgaven als arbres de Ficus benjamina (crec) que hi ha a la banda de la mar del Moll Vell, prop de la Casa del mar. També travessaven la badia en grups de 5-6 esemplars en direcció Castell de Bellver (potser queadven a jeure pels arbres del passeig marítim.
El que em va semblar curiós va ser la presència de passerells ja que la presència de verderols dins ciutat cada vegada és més freqüent. Gairebé hi havia més passerells que verderols.
Rafel i Gemma

Publicat: dl. feb. 08, 2010 9:07 pm
Autor: Maties Rebassa
Ep Rafel! Els passarells duen a la zona alguns mesos, dia 21 de novembre en vaig comptar entre 300 i 400 als arbres que tu menciones. Verderols n'hi havia pocs aquell dia.
Una hivernada curiosa.