Otro foto para el concurso

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Miguel McMinn
Member
Entrades: 286
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:37 pm
Ubicació: Palma de Mallorca
Contacta:

Otro foto para el concurso

Entrada Autor: Miguel McMinn »

Hola a todos

Una muy fácil.

Hay tres especies, dos especies, o son variaciones de la misma especie.

Una pista: es un ave (o son aves) que nidifican en nuestra región biogeográfica.

Imatge

Saludos

Mac
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Alaaaaaaaaaaaaaaaa, Mac, t'has passat 5 pobles :) :)
A més, què vol dir de la nostra regió biogeogràfica? De les balears? Del Paleàrtic occidental :P
Bé, estic dispost a tirar-me a la piscina i a fer el ridícul més espantós, segur que no n'endevinaré cap!
Jo diria que la primera és una Larus michahellis michahellis (la gavina nostra, vaja).
La segona em pareix una gavina corsa, L.audouinii.
La tercera la veig encara més complicada. Podria ser perfectament una variació de la L.michahellis, però també podria encaixar aquest dibuix amb una L.fuscus, i potser també amb alguna altra gavina de les grans. Diré la michahellis per allò de triar-ne una.
Au, salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Avatar de l’usuari
Miguel McMinn
Member
Entrades: 286
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:37 pm
Ubicació: Palma de Mallorca
Contacta:

Entrada Autor: Miguel McMinn »

Hola Maties

Has acertado las tres fotos. La C era una trampa.

A Larus michahellis- recien mudado –finales de verano

B Larus audouinii - plumaje gastado poco antes de la muda

C Larus michahellis – plumaje muy gastado – mediados de junio - antes de la muda

En las fotos se puede comparar el pronunciado desgaste de las zonas blancas a finales de la época de reproducción (comparar con A con C).

Estas fotos muestran una zona de las gaviotas que es clave para la identificación.

Saludos

Mac
Avatar de l’usuari
Adolfo Ferrero
Member
Entrades: 47
Membre des de: dj. gen. 10, 2008 10:06 pm

Entrada Autor: Adolfo Ferrero »

Una cosa, yo la foto C no la veo ni aún bajandola, os pasa a los demas? Creo que las fotos que miden mas de ¿700px? se recortan por el lado derecho automaticamente para no descuadrar el foro.
Avatar de l’usuari
Adolfo Ferrero
Member
Entrades: 47
Membre des de: dj. gen. 10, 2008 10:06 pm

Entrada Autor: Adolfo Ferrero »

No he dicho nada... pq ahora si que la veo perfecta pero prometo que antes no se veia y ya me paso anteriormente con otra foto.

Porcierto ahora que veo la C, es un plumaje muy gastado de Larus michahellis sin mudar, ta claro :P :P :P
Respon