Pàgina 1 de 1

Les grulles ja són de gresca x Campos

Publicat: dt. feb. 15, 2011 9:33 pm
Autor: xaviermas
Bon vespre,
ahir dematí devers les 8:30h
el meu germà me va cridar pq acaba de veure una quinzena de grulles (grus grus) pasturant per dins un sementer llaurat.

Avui quan tornava de la feina i anant amb el cotxe les he trobades x allà on m'havia dit. He arribat a cases, he agafat els binocles i he partit cap allà.

En total he vist 14 ex. Durant més de mitja hora les he estat observant des del cotxe (que feia una bona brusca)
i després s'han aixecat i han partit directes cap a les cases de Sa Barrala, llavors s'han tirat a l'entreda del Camí des Palos, i jo ja les he deixat fer.

Una passada gent, feia estona que no les veia de tan aprop. Segurament que aquests dies seguiran pel barri des salobrar.

Ha estat curiós com per dins el sementer llaurat cercaven menjar. Duien les potes amb un pilot de fang a cada peu, els hi costava caminar, i intentaven llevar-se (fregant-se amb l'altra cama) el fang.
Mentre pasturaven amb el cap baix, sempre he vist un ex (mńim) pendent de s'assumpto, amb el cap ben a l'aire i vigilant.

Després un ex. semblava més jovenot pq era més pàl·lid i semblava que a la cara no tenia la típica banda: negre, blanc i vermell

Bé qui pugui que les vagi a cercar i mem si les retratam.

Com veis a Campos tenim grues i grulles tot un luxe de diversitat d'aucells grans i impactants

salut
X

Publicat: dl. feb. 21, 2011 8:40 pm
Autor: Lupe Suárez Garcés
Imatge

BIIIIMBO!