Motacilla flava feldegg
- Damià Jaume
- Member
- Entrades: 136
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 7:36 pm
Motacilla flava feldegg
Forers,
Avui horabaixa, un mascle d'aquesta subespècie al Prat de St. Jordi.
Hi han registres previs a Mallorca??
Saludos,
Avui horabaixa, un mascle d'aquesta subespècie al Prat de St. Jordi.
Hi han registres previs a Mallorca??
Saludos,
- Damià Jaume
- Member
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Enhorabona, Damià!
Ja estàs fent una descripció del bitxo, jejeje.
Hi ha unes poques observacions de feldegg a les Balears (i fins i tot fotos), però no sé si hi ha cap cita homologada.
Un cop que vaig contactar amb en Raül Aymí, expert català en motacillas, sobre un possible avistament de melanogrisea a Mallorca (crec que el bitxo en qüestió el té fotografiat un company d'aquest fòrum), em va dir que de vegades les feldegg poden tenir part de la gargamella blanca i no ser melanogrisea, degut a que hi ha bastanta variació entre individus.
Jo no en tenc ni idea, vaja, però et coment el que em va dir en Raül. En tot cas, sigui feldegg nonimal o feldegg melanogrisea, enhorabona!!
Ja estàs fent una descripció del bitxo, jejeje.
Hi ha unes poques observacions de feldegg a les Balears (i fins i tot fotos), però no sé si hi ha cap cita homologada.
Un cop que vaig contactar amb en Raül Aymí, expert català en motacillas, sobre un possible avistament de melanogrisea a Mallorca (crec que el bitxo en qüestió el té fotografiat un company d'aquest fòrum), em va dir que de vegades les feldegg poden tenir part de la gargamella blanca i no ser melanogrisea, degut a que hi ha bastanta variació entre individus.
Jo no en tenc ni idea, vaja, però et coment el que em va dir en Raül. En tot cas, sigui feldegg nonimal o feldegg melanogrisea, enhorabona!!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Original of the species, U2
- Toni Muñoz
- Member
- Entrades: 362
- Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm
- Damià Jaume
- Member
- Juan J. Bazán
- Member
- Entrades: 1134
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
- Ubicació: Son Rapinya (Palma)
Fotografié esta lavandera feldegg el 15 de abril del 2006 en el Port d,Andratx, en el cañaveral del Saluet.

A la cita no le dí entonces mayor importancia y no debió quedar registrada en ninguna parte, ni en el anuario. Ahora pienso que fue un avistamiento interesante.
Saludos.
Juanjo.

A la cita no le dí entonces mayor importancia y no debió quedar registrada en ninguna parte, ni en el anuario. Ahora pienso que fue un avistamiento interesante.
Saludos.
Juanjo.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
- jaume adrover
- Member
- Entrades: 308
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 3:57 pm
Hola
Molt interessants aquestes cites, Juanjo i tothom. No se que passa amb la SEO que sovint ni contesta. La il·lusió generada per haver fet una observació d'interès, es va esvaïnt quan veus que passen els anys i no hi ha resposta. I emprenya, no cada dia es veuen "delicies".
Suposo que hi ha més casos personals entre els forers. Acabes per dir..."tantmateix".
En fi
Salut
Jaume
Molt interessants aquestes cites, Juanjo i tothom. No se que passa amb la SEO que sovint ni contesta. La il·lusió generada per haver fet una observació d'interès, es va esvaïnt quan veus que passen els anys i no hi ha resposta. I emprenya, no cada dia es veuen "delicies".
Suposo que hi ha més casos personals entre els forers. Acabes per dir..."tantmateix".
En fi
Salut
Jaume
jaume adrover l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 27, 2011 9:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La vit-ta é la que trabaha, el cuerpo é un bulto.
- E. Amengual
- Member
- Entrades: 126
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:58 pm
El correu de seo pel comitern de rarezas ha patit problemes (missatges perduts) al manco els 2 darrers anys, rollos de servidor o no se que. Sembla que ara ja va bé però és important que demaneu sempre 'acuse de recibo'. Si no heu rebut resposta o no han sortit observacions a l'Ardeola tal vegada es varen perdre al cyberspace. Insistiu!
Bones,
avui capvespre a destacar`pel prat (zona depuradora):
2 exs. Ardea purpurea
12 exs. Tringa glareola
2 exs. Tringa ochropus
4 exs. Charadrius dubius
30 exs. Gallinula chloropus
31 exs. Himantopus himantopus
10 exs Egretta garzetta
40 exs. Anas platyrrinchos
20 exs. Bubulus ibis (Pre-dormidor)
9 exs junts de Gallinago gallinago