Per Bàlitx

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Cristina
Member
Entrades: 150
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:41 pm
Ubicació: Port de Sóller
Contacta:

Per Bàlitx

Entrada Autor: Cristina »

Eps,
ahir me va tocar fer el SAC pel camí de Bàlitx (Fornalutx).
El més destacat: un grup d'uns 25 abellerols (M. apiaster) volant direcció nord, no massa alts. Més endavant en el recorregut vaig poder gaudir i veure caçant un grupet més petit, d'uns 7 abellerols, volant molt baixet i que després, en lloc de seguir cap el nord tornaren enrera, igual com dos més que gairebé m'acompanyaren fins el final del recorregut. Sembla que enguany es fan notar molt, no?

A més, un grup de 12 voltors lleonats (G. fulvus), passant just per sobre meu, beeen xulos. Varen fer un poc es "paripé" i finalment partiren un altre pic direcció penyal des Migdia.

A part, la resta de personal habitual (S. atricapilla, F. coelebs, C, chloris, P. major, M. striata, etc) molt revolucionats cantant.
També vaig veure 1 jove de C. carduelis, un P. caeruleus duent esca a un niu dins un forat d'olivera i polls volanders de P. major.

Salut.

Cristina.
miquel angel
Member
Entrades: 57
Membre des de: dl. set. 06, 2010 4:28 pm
Ubicació: palma de mallorca

Entrada Autor: miquel angel »

Hola Cristina, si que es fan notar els abellarols enguany, fa uns 10 dies que han aparegut pels olivars de Bàlitx i Muleta i m'han contat que son més nombrosos que altres anys!!
Respon