sargantanes ciutadanes

Estudi i conservació de la fauna vertebrada (no aus) a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
jaume adrover
Member
Entrades: 308
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 3:57 pm

sargantanes ciutadanes

Entrada Autor: jaume adrover »

Ens escriu al GOB una persona que ha trobat sargantanes dins un solar des Jonquet. Demanen quina espècie de sargantana és.

Ho sabeu?

Jaume
La vit-ta é la que trabaha, el cuerpo é un bulto.
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 454
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Jo he vist sargantanes al llarg de la murada del Parc de la Mar i també a les escales de la Biblioteca March. Si no vaig errada era la Podarcis pityusensis, la mateixa que també se troba al port de Cala Rajada. Ens consta que al centre de Palma també n'hi ha, de fet al local del GOB, fa un parell de mesos, va entrar una!

Salut!
Cati
Cati l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 24, 2012 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

Podarcis pityusensis, a no ser que sigui una altre, avui en dia ja no te pots fiar, pot ser una rabilarga, una lilfordi, una pirinenca....s'introdueix de tot !!!
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Jaume GD Sancho
Member
Entrades: 49
Membre des de: dj. ago. 11, 2011 10:13 pm

Entrada Autor: Jaume GD Sancho »

L'any 2005 vaig poder veure, i fotografiar, una Podarcis pityusensis a l'olivera de Cort (Palma).

Sabia que també rondaven a prop del Gob, però això d'entrar a les oficines... La deguéreu fer "sòcia d'honor" :-))

Salut!

Jaume
Avatar de l’usuari
xaviermas
Member
Entrades: 81
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 12:54 pm

Entrada Autor: xaviermas »

Ja que hi som diré que al convent de Sant Jeroni (el que té un costat de murada mora), i ben aprop del seminari, a Ciutat, n'hi ha de s de fa estona.

Jo en tenc una a casa, recollida igual fa 15 anys, trobada morta dins el safereig del convent. Lo que no vos sabria dir quina sp és.

Salut
x
Respon