Pàgina 1 de 1
Xalambrins de muntanya
Publicat: dj. feb. 28, 2013 7:31 pm
Autor: Maties Rebassa
Quan menys t'ho esperes, la sort et somriu. Un grupet de 5 xalambrins de muntanya, molt confiats, es deixaren fotografiar ahir a posta de sol a la carretera que puja a l'Atalaia d'Albercutx. De vegades no fa falta pujar als cims més alts per a veure espècies d'alta muntanya!
Com podeu veure en una de les imatges, vaig compensar la seva excel·lent actitud davant la càmera amb uns bocines de galeta :-)
Salut!
Publicat: dg. març 03, 2013 9:03 pm
Autor: Maties Rebassa
Els xalambrins segueixen per la zona, val la pena anar a veure'ls ja que són molt confiats.
Avui els he pogut fotografiar en un ambient menys artificial.
Per Albercutx han passat també 19 grues (Grus grus) en migració activa, així com una oronella i 2 cabots.
A la mar el més destacat una agrupació important de virots (Calonectris diomedea, uns 200), juntament amb virots petits (Puffinus mauretanicus) i gavines.
Érem en Lalo, en Carles L-J, en Biel, en Xavi i jo. Salut!
Publicat: dg. març 03, 2013 11:40 pm
Autor: Pere Vicens
Bon vespre, Maties...!
Suposo que són els mateixos que es deixen quasi trepijar pels cenenars de turistes al mirador de Formentor, baix la talaia d'Albercutx, a la recerca d'unes miques de galetes o d'entrepà.
Ahir a les cases de neu del Galileu també n'hi havia un grup de fins a 5 ex. molt comfiats.
Bonat nit...!
Pere
Publicat: dl. març 04, 2013 4:01 pm
Autor: xavi aramburu
Albercutx 2013

19 grues que ahir deixaren l'illa.