Pàgina 1 de 1
Roselles
Publicat: dl. abr. 21, 2008 8:47 am
Autor: bp
Publicat: dl. abr. 21, 2008 2:44 pm
Autor: Pere Llofriu
Són princeses, la flor i nata de les dames de companyia, vestes, huries, angeletes, querubines, fades... encantades... encantadores.
Publicat: dl. maig 12, 2008 7:32 am
Autor: bp
I me faltava el cascall, Papaver somniferum, per completar la colecció.....
ala.....'que lo disfruteis'
Biel
Publicat: dj. maig 15, 2008 11:07 pm
Autor: Pere Llofriu
Quan tenia jardinet, hi vaig ficar roselles, ben igual que com l'altra gent fica rosers o dàlies. Vaig aconseguir una mota de rosella de prop d'un metre de diàmetre farcida de flors (en corona circular, enmig queda buit).
Del cascall se n'extreu l'opi, però deu esser en laboratoris ben preparats, perquè no sé de cap cas que n'hagin fet de manera casolana, així que, com a planta de jardí, també la recoman. Si s'escapa és ruderal, tampoc no sé que hagi amenaçat parcs nacionals ni flora relicta. Doncs al jardí és una d'aquestes plantes que la sembres un anys i pràcticament ja en tens sempre, amb flor grossa i garrida.
...I les fotos, un 10.
Publicat: dl. maig 19, 2008 9:47 pm
Autor: Josep Lluís Pol
Estic totalment d'acord amb voltros.
I quina p... mania tenen les brigades en esquitxar-ho tot!
Si volguéssim fer unes bardisses com aquestes sembrant, no ho aconseguiríem mai.
Carretera vella de Sineu, vora el trencall cap a sa Cabaneta.
"Busque, compare..."

,

Publicat: dt. maig 20, 2008 11:19 am
Autor: Joan Rita
Hola el tema dels herbicides a les vores de les carreteres és brutal i fastigós. Crec que ja s'ha comentat a aquest forum, però un dia o altre es tindriem que animar per a fer una moguda per acabar amb aquestes pràctiques sense sentit.
Publicat: dt. maig 20, 2008 8:09 pm
Autor: maribeljimenez
Després tothom se demana per què desapareixen les abelles....