Odonats. Recopilació de cites 2021

Estudi i conservació de la fauna invertebrada a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Odonats. Recopilació de cites 2021

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Bon dia a tots i totes,

Per tercer any consecutiu, des del grup ODONATA BALEAR ens hem disposat a recopilar el màxim d'informació que poguem en relació a les observacions de libèl·lules i cavallets del dimoni realitzades a les Illes Balears, aquesta vegada durant l'any 2021. Després de la posta en comú, i com s'ha vingut fent fins ara, les dades seran publicades en el pròxim número de la revista de divulgació naturalística “Es Busqueret” editada pel GOB Mallorca, en l'apartat anomenat “OBSERVACIONS D’ODONATS A LES ILLES BALEARS” per tal de posar a l'abast de tots la informació rebuda.

Així doncs, a tots els que esteu interessats en la natura i en especialment en els odonats, us animem a fer-nos arribar a través de l'adreça electrònica odonatabalear@gmail.com totes les cites d’odonats que hagueu registrat durant l’any 2021. També s'accepten fotografies que puguin enriquir la secció o ajudar en la identificació. Recordeu que cada observació ha d’anar acompanyada de la següent informació:

Espècie (nom científic)
Nom dels observadors
Data de l’observació
Localitat de l’observació (lo més precisa possible).
Altres dades d'interès (comportaments, reproducció, interaccions amb altres espècies o grups…)

Moltes gràcies a tots els que heu col·laborat fins ara d’una manera o una altra, i també als responsables de la revista “Es Busqueret” per totes les facilitats que ens han donat per a la publicació d’aquesta secció anual. Entre tots esteim a poc a poc recollint i difonent una informació d'alt valor pel que fa al coneixement i conservació de la natura en general i d’aquest meravellós grup d’insectes en particular.

Equip de feina ODONATA BALEAR.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buenos días a todos y todas,

Por tercer año consecutivo, desde el grupo ODONATA BALEAR nos hemos dispuesto a recopilar el máximo de información que podamos en relación a las observaciones de libélulas y caballitos del diablo realizadas en las Islas Baleares, esta vez durante el año 2021. Después de la puesta en común, y como se ha venido haciendo hasta ahora, los datos serán publicados en el próximo número de la revista de divulgación naturalística “Es Busqueret” editada por el GOB Mallorca, en el apartado llamado “OBSERVACIONES DE ODONATOS EN LAS ISLAS BALEARES” con el fin de poner al alcance de todos la información recibida.

Así pues, a todos los que estéis interesados en la naturaleza y especialmente en los odonatos, os animamos a hacernos llegar a través de la dirección electrónica odonatabalear@gmail.com todas las citas de odonatos que hayáis registrado durante el año 2021. También se aceptan fotografías que puedan enriquecer la sección o ayudar en la identificación. Recordad que cada observación debe ir acompañada de la siguiente información:

Especie (nombre científico)
Nombre de los observadores
Fecha de la observación
Localidad de la observación (lo más precisa posible).
Otros datos de interés (comportamientos, reproducción, interacciones con otras especies o grupos…)

Muchas gracias a todos los que habéis colaborado hasta ahora de una forma u otra, y también a los responsables de la revista “Es Busqueret” por todas las facilidades que nos han dado para la publicación de esta sección anual. Entre todos estamos a poco a poco recogiendo y difundiendo una información de alto valor en cuanto al conocimiento y la conservación de la naturaleza en general y de este maravilloso grupo de insectos en particular.

Equipo de trabajo ODONATA BALEAR.



Imatge
Respon