Els polls de Ca les Ànimes

Estudi i conservació de la flora de les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Josep Lluís Pol
Member
Entrades: 10
Membre des de: dj. maig 15, 2008 10:29 am

Els polls de Ca les Ànimes

Entrada Autor: Josep Lluís Pol »

Ahir vaig anar a Sóller per feines i vaig aparcar al redol de Ca les ànimes. Sota dels pollarros, hi ha un rètol que prohibeix aparcar a partir del 28 de maig, és a dir, a partir de demà. Motiu: tallar arbres. Si, ho heu llegit bé, encara que a la imatge no es destriï gaire. Segons m'han dit hi han de fer un col·legi. I fins aquí tot bé, no parlarem ara de la importància de l'educació... o sí. Algú dels promotors explicarà als infants el que feren amb aquests magnífics polls? Aprofitaran la seva cel·lulosa per fer llibres de medi i explicar la importància dels arbres? Algú dels que ha firmat el permís de tala em sent!? Perquè volen privar els infants d'aquest tresor viu? M'agradaria molt haver interpretat malament l'escrit: no s'ha de ser alarmista, només diu: MOTIU: TALLAR ARBRES. Segle XXI...

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Pere Llofriu
Member
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 4:48 pm

Entrada Autor: Pere Llofriu »

Si hi ha una cosa que me deixa descol.locat són els funerals... no sé que dir ni que fer, per això no vaig a quasi cap.

Està bé, però, deixar l'esquela: l'únic testimoni de què han existit. Potser algun responsable tengui un mínim de vergonya i s'ho repensi a la pròxima. Però no n'estic segur. Segurament per esser responsable d'això era condició sine qua non esser insensible.

******

Pep, envia'm-ho per correu, amb les fotos més grosses, per posar-ho també al blog "amicsarbres".
Avatar de l’usuari
Guillem Alomar
Member
Entrades: 28
Membre des de: dj. feb. 14, 2008 2:40 pm

Entrada Autor: Guillem Alomar »

He comentat el fet a l'Agent Forestal de la comarca. Ha dit que avui passarà a veure els arbres.
Guillem
Avatar de l’usuari
Joan Rita
Member
Entrades: 153
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 5:30 pm
Ubicació: UIB
Contacta:

Entrada Autor: Joan Rita »

Ës tan fàcil tallar un arbre. Tan fàcil fer caure el que ha necessitat dècades per a creixer, que ha generat un paisatge que ens ha acompanyat. Tants de governants i ¡técnics! que tenen menys sensibilitat que l'Idefix, el ca de n'Asterix.
Avatar de l’usuari
Joan Bibiloni
Member
Entrades: 493
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 9:36 pm
Contacta:

Entrada Autor: Joan Bibiloni »

IN MEMORIAM..........

http://www.saveu.cat/art_info.php?art=1545

Sobren ses paraules....
Avatar de l’usuari
Joan Rita
Member
Entrades: 153
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 5:30 pm
Ubicació: UIB
Contacta:

Entrada Autor: Joan Rita »

Joder! quines ganes de plorar!
Avatar de l’usuari
Josep Lluís Pol
Member
Entrades: 10
Membre des de: dj. maig 15, 2008 10:29 am

Entrada Autor: Josep Lluís Pol »

Sobren les paraules... o no.

Se m'ocorren capsanats, corcimentats, fetgecorcats... i tota la resta de l'apartat de grolleres que tots tenim al cap.
Realment, el que és l'acudit de Forges d'avui a la plana del País acabarà fent-se realitat.
Respon