Rafel, en Toni (pens) i jo no anàvem malament. A Andalussia (que de flamencs en saben molt més que nosaltres) els anomenen "cagarzos" per la seva veu: caa-gà... caa-gà... i poden diferenciar clarament els mascles de les femelles pel to, solament escoltant-los.
He, he, he... També podriem haver dit que semblava al "noro" de n'Aznar... per allò de Ag-ag
Yo no hablaba de tramposos, si no de trampas, que aunque lo parezca no es lo mismo.
Esta peaso de cabronaso (y ahora apoyo la moción del señor moderador), es el mismo que hizo un blog EXPRESAMENTE para hablar sobre la religión de los "zampaos por voltors" y todavía hoy, hay gente que me pregunta si me voy a apuntar.....JE
No, Pere, jo sí que anava malament. A la foto l'ala no me semblava tan gran (i potser alguna cosa passa, ja que fins i tot han sortit respostes de Burhinus), i me va semblar que podria ser un jovenet de Tadorna tadorna. La veritat, en cap moment se me va ocórrer pensar en Phoenicopterus.
Rafel, te costarà superar-te. Esperam la propera entrega
A jo me semblava major que un sebel·lí, però no tant com un flamenc. Deu ser cosa del gran angular, o que la mà que aguantava l'ala era d'un gegant!
Molt interessant, sí!
Besos,
Carlota
Raf! Gràcies per aquests dies de "guia per amunt i guia per avall", ... Per ca nostra ha estat intens de veres.
però... una pregunta. La foto! La feres tu????
Toni Muñoz ha escrit:Xavi, me despistes. Mai sé si vas de veres o de bromes.
Les dues ales que ha mostrat en Rafel no són de la mateixa espècie. Una és, com ha dit ell, se sebel·lí (alcaraván! ), però la que està en discusió és l'altra!
Bones al·lot@s,
pssst, ep! res de tramposo Jose Luis! la foto la vaig fer jo, si, i amb una càmera compacta. La ma és la meva i no és gegant no ))
au, salut a tothom!