Calidris bairdii. Nova espècie per a les Balears?

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Jose Luis Martinez

Entrada Autor: Jose Luis Martinez »

No sé de quién ha salido la idea (aunque imagino que de Pep, Lalo y Maties), pero he de felicitar al "ideólogo",porque esta muy bien traido eso de la rareza y la protección/conservación del Prat de Sant Jordi.
De corazón, enhorabuena y mis más sinceras felicitaciones al / los que hallan tenido esta fenomenal idea.

JOSE LUIS MARTINEZ
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Hola a tots,
Si, la idea era parlar del Prat i donarli importància exagerant el fet que un petit limícola hagues arribat des de tan lluny precissament al Prat, fins i tot destacant una miqueta, si calia, la "singularitat" enorme del fet, quan la realitat es que cada any hi ha un parell de First of Balearic Islands, però aixo era el de menys no?; lo important era que parlessin d'ocells i del prat de Sant Jordi.

No m'agrada que hagi personalitzat en jo, de fet jo faig enviar un article casi llest per publicar on es parlava del grup, pero ell ho ha convertit en una mena d'entrevista o declaracions meves que evidentment jo mai he fet, pero es el que te el mon del periodisme.

Be, crec que el millor es aixó que es parli del prat com un lloc amb unes possibilitats enormes com a espai natural.

Salut
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Jose Luis Martinez

Entrada Autor: Jose Luis Martinez »

FANTÁSTICO solo puedo decir que FANTASTICO.
A ver si entre todos conseguimos que se hable mas de aves en periódico.
Vuelvo a decir, Pep..... ENHORABUENA
JOSE LUIS MARTINEZ
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Me sum a les felicitacions, enhorabona per la iniciativa, Pep!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

La repercusió continua avui a Diario de Mallorca!!!! ;)
http://www.diariodemallorca.es/servicio ... ia-Barcelo

Salut!
Toni i Cati
Respon