Vitrac fent niu?

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Vitrac fent niu?

Entrada Autor: Maties Rebassa »

No estic segur que així sigui, però avui horabaixa un mascle de vitrac (Saxicola torquata) cercava insistentment plomissó a les afores de Costitx, l'agafava i se'l enduia amb el bec. Estirà despistat per aquesta calor?

Avui també he observat els primers grupets nombrosos d'aloses (Alauda arvensis) i titines (Anthus pratensis).

Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Manolo
Member
Entrades: 140
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 7:52 pm

Entrada Autor: Manolo »

Hola Maties i foreros,

potser com dius la calor els té un poc desbaratats. Fa pocs dies vaig veure un comportament mes típic de primavera, una femella de teulader (Passer domesticus) perseguida per 3 mascles tots cridant i quan estaven aturats amb les ales baixes i coa alta. També el dissabte una còpula d'avisadors (H. himantopus) a les salines de la colònia de Sant Jordi.
Per cert, a les Salinetes aquestes de la Colònia de Sant Jordi hi ha dos anneres canyella (Tadorna ferruginea).

salut!
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Com diu Manolo podria ser aquesta calor, ahir a Barcelona vaig veure un taulader (passer domesticus) a prop de les rambles agafant i portant-se el que semblava plomiso de colom,
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Respon