No estic segur que així sigui, però avui horabaixa un mascle de vitrac (Saxicola torquata) cercava insistentment plomissó a les afores de Costitx, l'agafava i se'l enduia amb el bec. Estirà despistat per aquesta calor?
Avui també he observat els primers grupets nombrosos d'aloses (Alauda arvensis) i titines (Anthus pratensis).
Salut!
Vitrac fent niu?
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Vitrac fent niu?
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Original of the species, U2
Hola Maties i foreros,
potser com dius la calor els té un poc desbaratats. Fa pocs dies vaig veure un comportament mes típic de primavera, una femella de teulader (Passer domesticus) perseguida per 3 mascles tots cridant i quan estaven aturats amb les ales baixes i coa alta. També el dissabte una còpula d'avisadors (H. himantopus) a les salines de la colònia de Sant Jordi.
Per cert, a les Salinetes aquestes de la Colònia de Sant Jordi hi ha dos anneres canyella (Tadorna ferruginea).
salut!
potser com dius la calor els té un poc desbaratats. Fa pocs dies vaig veure un comportament mes típic de primavera, una femella de teulader (Passer domesticus) perseguida per 3 mascles tots cridant i quan estaven aturats amb les ales baixes i coa alta. També el dissabte una còpula d'avisadors (H. himantopus) a les salines de la colònia de Sant Jordi.
Per cert, a les Salinetes aquestes de la Colònia de Sant Jordi hi ha dos anneres canyella (Tadorna ferruginea).
salut!
Com diu Manolo podria ser aquesta calor, ahir a Barcelona vaig veure un taulader (passer domesticus) a prop de les rambles agafant i portant-se el que semblava plomiso de colom,
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
jmanchado@gmail.com