Vaig adonar-me de les giravoltes que feia el falcó marí que apareix més avall i li vaig fer un parell de fotos. Per a la meva sorpresa, a les fotos no només surt el falcó, també el seu contrincant. Algú té idea del què pot ser?
Les fotos estan fetes una just darrera l'altra. Encara que a la primera pareix que el falcó atraparà l'insecte, a la segona es pot veure com l'insecte ha escapat del primer atac i obliga el falcó a fer una giravolta impressionant. Després d'aquesta foto el falcó em va sortir d'enquadrament i no sé si va capturar l'insecte o no.
Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Hola Maties
My guess would be a beetle. You have captured the hard curved elytra - and the membranous wings!
Best wishes
Martin
(apologies for the English response)
Martin Honey l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 02, 2012 7:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Thanks Martin. So, probably not a lucky day for this poor beetle...
Best wishes
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2