Dos fotos malas del Turdus albicaudatus, nueva especie para Can Pastilla, mirlo de cola blanca. Bueno, la especie es inventada, que le vamos a hacer. El bicho cuando vuela llama mucho la atención.
Ahí van unas fotos de los dos zarapitos reales hoy en S,Albufera.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Avui hem sumat 59 sp. en total, bé en Toni 58 perquè li he "pispat" un Troglodytes :p que ell no ha vist. Inclou quatre espècies noves per nosaltres, els dos voltors i el Cyanistes caeruleus, observats avui matí a les vinyes de Mortitx i el Podiceps cristatus (3 exemplars) a Llac Esperanza del Port d'Alcúdia. Vos penjo un parell d'imatges fetes aquests darrers dies, tot i que no són gaire cosa, però són part dels que s'ha deixat fotografiar.
A Artà (Parc de Llevant)
Turdus philomelos
Turdus pilaris
Les grues a Maria de la Salut
A Vilafrafranca
Phalacrocorax carbo
Motacilla alba
Cisticola juncidis
Venga... que és molt fàcil! Els que no s'han apuntat encara ho poden fer.
Salut!
Toni i Cati
Cati l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 04, 2013 9:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Unas fotos de ayer en el Salobrar y en la playa del dolç.
Correlimos menudo.
Combatiente.
Gaviota de Audouin.
Chorlitejo grande:
Andarríos chico.
Vuelvepiedras
Avefrías.
Espátula.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.