Hola!
Fa ja uns mesos que, a posta de sol, veig esbarts d'esplugabous (Bubulcus ibis) dirigir-se des de diverses direccions cap un punt no determinat de la zona de son Nuviet, a Vilafranca. Com que hi ha varis clots d'argila (per les teuleres) anegats per les aigües a la zona, em deman si en podria haver algun d'adient pels esplugabous. Qualcú ha reparat en aquests esplugabous, o sap de cap colgador a son Nuviet?
Saludos,
Colgador d'esplugabous a Vilafranca
- Damià Jaume
- Member
- Entrades: 136
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 7:36 pm
- Pere Vicens
- Member
- Entrades: 696
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
- Ubicació: Inca
Hola Damià, bon dia.
Fa mesos vaig trobar un dormidor relativament important (177 exemplars) als arbustos de la vorera d'una de les basses. No crec que hi nidifiquin perquè el lloc no és gens bo, però amb les teves observacions sembla que la colgada ja és permanent...
Perfecte... A seguir observant...!!
Pere
Fa mesos vaig trobar un dormidor relativament important (177 exemplars) als arbustos de la vorera d'una de les basses. No crec que hi nidifiquin perquè el lloc no és gens bo, però amb les teves observacions sembla que la colgada ja és permanent...
Perfecte... A seguir observant...!!
Pere
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Hola,
Ahir me va telefonar en Jordi Monterde, company meu de feina, per dir-me que estava veient una colgada d'esplugabous (Bubulcus ibis) a uns arbres d'una finca situada a la carretera de Valldemossa, anant en direcció a Valldemossa, passada s'Universitat, a la dreta, abans de la rotonda de la que surt la carretera que va capa Esporles.
No sé si es coneixia a quest lloc de colgada.
També hi ha un dormidor important a les canyes i crec que també tamarells de la Siquia Reial, al seu pas per ses Fontanelles. Es pot veure a plaer des de la sortint de l'autopista de s'Arenal cap a sa platja una vegada hem passat per davant de ses Fontanelles.
Salut,
Jordi
Ahir me va telefonar en Jordi Monterde, company meu de feina, per dir-me que estava veient una colgada d'esplugabous (Bubulcus ibis) a uns arbres d'una finca situada a la carretera de Valldemossa, anant en direcció a Valldemossa, passada s'Universitat, a la dreta, abans de la rotonda de la que surt la carretera que va capa Esporles.
No sé si es coneixia a quest lloc de colgada.
També hi ha un dormidor important a les canyes i crec que també tamarells de la Siquia Reial, al seu pas per ses Fontanelles. Es pot veure a plaer des de la sortint de l'autopista de s'Arenal cap a sa platja una vegada hem passat per davant de ses Fontanelles.
Salut,
Jordi
- Pere Vicens
- Member
- Entrades: 696
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
- Ubicació: Inca