migracio prenupcial 2014
- biel servera
- Member
- Entrades: 310
- Membre des de: dg. març 08, 2009 8:23 pm
migracio prenupcial 2014
Bones, sembla que comencen a venir els primers migrants, com a minim els primers que jo he vist.
- Ahir horabaixa un agro blanc a la zona sud de Cabrera Gran.
- Avui demati un Circus cyaneus femella a la zona nord de Cabrera Gran, ha travessat cap a l'Illa dels Conills.
Au
Biel
No he trobat cap entrada nova amb aquest tema, esper no haver-ho vist malament
- Ahir horabaixa un agro blanc a la zona sud de Cabrera Gran.
- Avui demati un Circus cyaneus femella a la zona nord de Cabrera Gran, ha travessat cap a l'Illa dels Conills.
Au
Biel
No he trobat cap entrada nova amb aquest tema, esper no haver-ho vist malament
Bones,
Avui dia 8/2/14, els primers 3 cabots (delichon urbicum) a Maristany entre decenes de cabots de roca.
A l'Albufereta una gavina de bec prim (larus genei) amb un grup de gavines d'hivern.
Vents fortissims de llebeig i temperatura inusual.
Avui dia 8/2/14, els primers 3 cabots (delichon urbicum) a Maristany entre decenes de cabots de roca.
A l'Albufereta una gavina de bec prim (larus genei) amb un grup de gavines d'hivern.
Vents fortissims de llebeig i temperatura inusual.
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
jmanchado@gmail.com
- toni soler
- Member
- Entrades: 227
- Membre des de: dj. set. 17, 2009 1:03 pm
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Bones, ahir horabaixa al blanquer de Maria de la Salut hi havia 1 mascle de xàtxero groc (Motacilla flava).
També 1 mascle de Circus cyaneus, preciós.
Salut!
També 1 mascle de Circus cyaneus, preciós.
Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
- Juan J. Bazán
- Member
- Entrades: 1133
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
- Ubicació: Son Rapinya (Palma)
- Maties Rebassa
- Member
Avui a s'Albufera, al Bishop 1:
4 Limosa limosa
5 Anas querquedula molt actives
1 Platalea leucorodia
Fins la quarta o 5a passada d'una avioneta que feia fotografies que els ha espantat tots.
3 imatges testimonials:

Salut!
4 Limosa limosa
5 Anas querquedula molt actives
1 Platalea leucorodia
Fins la quarta o 5a passada d'una avioneta que feia fotografies que els ha espantat tots.
3 imatges testimonials:

Salut!
marcm l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 15, 2014 10:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Toni Muñoz
- Member
- Entrades: 362
- Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm
Bon dia,
Ahir 16/03 havia 2 mascles i una femella d'anas querquedula (cetla blanca) a les llacunes de l'Albufereta.
Ahir 16/03 havia 2 mascles i una femella d'anas querquedula (cetla blanca) a les llacunes de l'Albufereta.
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
jmanchado@gmail.com
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Hola a tots,
Si en qualsevol zona humida veieu una avioneta, ultralluger o helicòpter volant molt baix i afectant als aucells preneu nota de la matrícula i, si podeu, feu foto i comuniqueulo a la direcció del parc de s'Albufera o al servei d'agents de Medi Ambient (971176100) o a aquest foro.
AESA (Associació Espanyola de Seguretat Aerea) pot admetre denuncies de particulars i, com a mínim, advertir als infractors de que no tornin a fer vols a baixa altura, que no es poden fer.
Gràcies,
Jordi
Si en qualsevol zona humida veieu una avioneta, ultralluger o helicòpter volant molt baix i afectant als aucells preneu nota de la matrícula i, si podeu, feu foto i comuniqueulo a la direcció del parc de s'Albufera o al servei d'agents de Medi Ambient (971176100) o a aquest foro.
AESA (Associació Espanyola de Seguretat Aerea) pot admetre denuncies de particulars i, com a mínim, advertir als infractors de que no tornin a fer vols a baixa altura, que no es poden fer.
Gràcies,
Jordi
- toni soler
- Member
Hola Marc i resta de forers.
El dilluns dos buteos al Puig de la Grua (Capdella). La veritat es que ja no se si son Migrans o residents.Fa devers un mes que en Tomeu Morro en va veure dos a Son Font, molt aprop de Capdella.Per cert un dia despres de la teva cita a S'Albufera (Querquedula, Platalea i Limosa), vaig estar al Cibollar i no vaig veure cap de les tres.
Adeu.
Toni.
El dilluns dos buteos al Puig de la Grua (Capdella). La veritat es que ja no se si son Migrans o residents.Fa devers un mes que en Tomeu Morro en va veure dos a Son Font, molt aprop de Capdella.Per cert un dia despres de la teva cita a S'Albufera (Querquedula, Platalea i Limosa), vaig estar al Cibollar i no vaig veure cap de les tres.
Adeu.
Toni.
Hola Toni,
Jo ahir tampoc n'hi vaig veure cap dels 3. Això em fa pensar en la quantitat d'aus que es deuen aturar per aquí i que ens passen per alt. Va ser un bon dia :-) Vaig penjar les 3 fotografies perquè vaig trobar que les tres espècies de cop, al mateix lloc, i vistes per un "novato", era un poc mal de creure.
Salut!
Jo ahir tampoc n'hi vaig veure cap dels 3. Això em fa pensar en la quantitat d'aus que es deuen aturar per aquí i que ens passen per alt. Va ser un bon dia :-) Vaig penjar les 3 fotografies perquè vaig trobar que les tres espècies de cop, al mateix lloc, i vistes per un "novato", era un poc mal de creure.
Salut!
Ahir per el nord, tot i que tot esta molt sec i amb aquest temps que no sembla propi d'ara, varem veure moltes oronelles i cabots (riparias) a s'Albufera, 4 buteos i 1 falco torter migrant desde Formentor, una gavina fosca a Maristany pegant-se un bany i un coaroja a Mortitx.
Erem en Dani Hinckley i jo.
Erem en Dani Hinckley i jo.
joem l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 24, 2014 9:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
jmanchado@gmail.com
- Maties Rebassa
- Member
Bones, aquest dissabte vaig poder veure 1 garsa de mar al moll de Palma. Vos pas una imatge de quan intentava aterrar.

També hi havia algunes llambritges de bec llarg. Em va cridar l'atenció un jove de l'any passat que no aturava ni un segon de piular i demanar menjar a un adult. L'adult pareixia agobiat, i de tant en tant es queixava.

Salut!

També hi havia algunes llambritges de bec llarg. Em va cridar l'atenció un jove de l'any passat que no aturava ni un segon de piular i demanar menjar a un adult. L'adult pareixia agobiat, i de tant en tant es queixava.

Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
- toni soler
- Member