No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Aquest seguiment en concret l'ha fet en David García, igual ell pot aportar més informació.
És una molt bona notícia que la població del Parc no segueixi davallant, com ha fet en el passat recent. Tinc dubtes que realment estigui creixent, de fet crec que el que està passant aquests darrers anys és que tenim millor controlats els territoris amb presència de mascles cantors, que es repeteixen d'any en any. Falta en tot cas posar totes les dades damunt la taula, analitzar-les i establir tendències.
Des de l'any 2013 al menys, que és quan vàrem començar a dedicar més esforços a monitoritzar aquesta espècie, la població la consideram bastant estable, i al Parc l'hem avaluada entre 40 i 60 colles (estic xerrant de memòria, no tinc ara a casa les dades dels censos que hem anat fent).
Salut!
Maties Rebassa l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2016 7:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2