gavines fosques (Larus fuscus)

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
jordi muntaner
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm

gavines fosques (Larus fuscus)

Entrada Autor: jordi muntaner »

Ahir 12/08/08 vaig anar a al Moll Vell (Palma) per fer una mica de seguiment de les gavines el port. No havia tornat des del mes de juny. A les 20.30 me vaig trobar, com cada agost, amb una gran concentració de gavines. Aproximadament hi havien uns 2500 exemplars en dos grups. Me va sorprendre veure bastants gavines fosques entre la massa de gavines de potes grogues. Ja que estava al mateix nivell que les gavines els arbres no deixaven veure el bosc, però vaig anotar un adult, tres de segon any i uns quants joves d'enguany. Segurament hi han bastants mes.

Vaig fer tres lectures de gavines de potes grogues, totes d'exemplars adults: un marcat el 2005 i els altres dos marcats enguany.

Salut,

Jordi
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Jordi, no crec que faci massa que han arribat les gavines fosques. Jo he anat uns quants dies al Port aquestes setmanes (la darrera vegada aquest diumenge) i no n'he pogut veure ni una. Com tu dius, hi ha molta gavina, jo també vaig calcular unes 2.500 el diumenge.
Salutacions,
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Respon