Grues

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Grues

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Vos pas dues imatges de les grues (3 adults) que fa dies que volten per devers Maria de la Salut, on també hi ha una femella d'arpella.

Imatge

Imatge

Per cert, avui ha tornat a passar una falzia (Apus apus o A.pallidus) per damunt Inca. No ha estat la única aquests darrers dies.

Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Pep Amengual
Member
Entrades: 64
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 9:30 am

Entrada Autor: Pep Amengual »

Hola foreros. Hablando de grullas, ayer domingo día 9 estuve en Sa Vall y había cuatro volando sobre el estanque de els Tamarells, además de un águila pescadora, tres calzadas y tres halcones abejeros. Pocos patos y poco diversos: cercetas y azulones y se acabó. Luego en el Salobrar pasó un grupo de doce que cicleó un rato y acabó largándose. En total 16. Por cierto que los flamencos han pegado un bajonazo importante en el Salobrar: apenas quedaban 54. Del resto solo citar que quedan pocos limícolas en el Salobrar: zarapitos reales -vistos 7-, combatientes -5- archibebes comunes y claros y correlimos menudos...y un Temminck. Muchos aguiluchos laguneros y un par de Tarros blancos. Salut!
Oliver Martínez
Member
Entrades: 228
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 7:24 pm
Ubicació: Eivissa
Contacta:

Entrada Autor: Oliver Martínez »

hola a tots!

N'Agustín Mendiburu, l'anellador que està cobrint la segona part de la campanta d'anellament postnupcial a Can Marroig (Formentera) em va comentar que fa dos dies, cap a les 20:00 hores un grup de 12 grues es varen posar al prat davant el centre d'anellament, just al tram que s'ha de fer per revisar els filats; pel que va haver de fer un petit rodeig per no destorbar-les.

Apart, segons ell mateix ahir va detectar a la finca de Can Marroig una important passa de Turdus iliacus, dels quals no vaig observar cap ni un durant els primers 19 dies de campanya (15 octubre-1 novembre) que vaig realitzar.

Salut
oliver
Ladran, amigo Sancho, luego cabalgamos.
Respon